Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 23.01.2018 20:13 Publikacja: 23.01.2018 20:13
Foto: Adobe Stock
Eksperci oczekują w najbliższych latach wzrostu globalnego zapotrzebowania na opakowania. W 2016 r. wyniosło ono 698 mld euro. – Uważam, podobnie jak większość analityków, że wartość światowego rynku opakowań w 2020 roku wyniesie około 860 mld euro. To, przy przewidywanej liczbie ludności wynoszącej wówczas około 8 mld, oznacza, że wykorzystanie opakowań przez jednego mieszkańca globu wyniesie około 107 euro – mówi Wacław Wasiak, dyrektor Polskiej Izby Opakowań. Dla porównania w 2016 r. na każdego mieszkańca naszego globu przypadały opakowania o wartości 91,8 euro.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Uczestnicy debaty zgodnie wskazywali, że etyczne działanie nie wyklucza się z zyskiem, ale ostrzegali przed nadm...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Kształtowi nowego Programu Ramowego Unii Europejskiej oraz temu, w jaki sposób Polska może najefektywniej wykorz...
Po trzech kwartałach br. wartość inwestycji VC w Polsce była wyższa niż w całym ub. r. – podaje PFR. Choć ostatn...
Coraz więcej Polaków ogranicza wydatki, Unia Europejska przyspiesza odejście od rosyjskiego gazu, a globalna awa...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Powinniśmy wypracować lepszy model inwestycji dotyczących infrastruktury krytycznej, tak żeby prawo zamówień pub...
Chcemy, żeby Nowy Ursus był czymś więcej niż projektem na 1,5 tys. mieszkań, żeby każdy nabywca otrzymywał więcej niż sam lokal - całe doświadczenie życia w dobrze zaprojektowanej przestrzeni - mówi Boaz Haim, prezes spółki Ronson Development.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas