Reklama

Rozwój wspierają technologie

Większa zamożność społeczeństw sprzyja zwiększaniu konsumpcji poza domem, jednak trudno o istotną zmianę przyzwyczajeń. Globalnym liderem, podobnie jak nad Wisłą, pozostaje amerykańska sieć fast foodów.

Publikacja: 04.09.2018 21:00

Rozwój wspierają technologie

Foto: Adobe Stock

Światowy rynek gastronomiczny od lat zdominowany jest przez międzynarodowe sieci. Największy udział mają restauracje szybkiej obsługi, gdzie niekwestionowanym liderem jest McDonald's.

Za McDonald's plasują się Yum! Brands (właściciel takich marek jak KFC, Pizza Hut i Taco Bell, który ostatnio jednak odsprzedaje swoje lokale w Europie AmRestowi) i Restaurant Brands International (firma matka dla sieci Tim Hortons, Burger King i Popeyes).

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Horizon4Poland’25 – największy matchmaking w Polsce!
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Nvidia przebija 5 bln dol., USA tną siły w Europie, Francja kontra Big techy
Biznes
Rosjanie nie chcą wypoczywać w Królewcu, boją się wojny i drożyzny
Biznes
Między transparentnością a ochroną przed nadużyciami
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Materiał Partnera
11 wież Eiffla czekolady rocznie
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama