Reklama

Nowa strategia Reutera: płatny serwis info

Agencja prasowa Reuters News uruchomiła nową witrynę internetową ds. prenumerat w ramach szerokiej inicjatywy zachęcania ludzi związanych z biznesem do korzystania z jej usług

Publikacja: 18.04.2021 13:23

Nowa strategia Reutera: płatny serwis info

Foto: AFP

Poza obecnymi odbiorcami i czytelnikami nowa wersja Reuters.com liczy na przyciągnięcie chętnych, gotowych płacić po 34,99 dolarów miesięcznie za pogłębione materiały prasowe i dane dotyczące różnych dziedzin działalności. Serwis będzie bezpłatny w pierwszym okresie zapoznawczym, ale będzie wymagać od uczestników rejestrowania się po otwarciu 5 tekstów. Nie wiadomo na razie, od kiedy będą pobierane opłaty.

Dział informacji prasowych grupy Thomson Reuters wchodzi tym samym na zatłoczony rynek dużych organizacji prasowych, które już pobierają opłaty za swój serwis. Np. Bloomberg.com pobiera 34,99 dolarów bez rabatu miesięcznie, a „WSJ" 38,99 dolarów; ten dziennik wprowadził opłaty jako pierwszy w 1996 r.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Rosyjski biznes do Kremla: Chcieliście wojny, to płaćcie
Biznes
Nvidia z rekordowymi wynikami, ale akcje spadają przez niepewność w Chinach
Biznes
Rada Gabinetowa, kryzys w AGD i ostrzeżenie branży motoryzacyjnej dla Brukseli
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes
Prezydent Karol Nawrocki zawetował dwie kolejne ustawy
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama