Reklama

Nowa strategia Reutera: płatny serwis info

Agencja prasowa Reuters News uruchomiła nową witrynę internetową ds. prenumerat w ramach szerokiej inicjatywy zachęcania ludzi związanych z biznesem do korzystania z jej usług

Publikacja: 18.04.2021 13:23

Nowa strategia Reutera: płatny serwis info

Foto: AFP

Poza obecnymi odbiorcami i czytelnikami nowa wersja Reuters.com liczy na przyciągnięcie chętnych, gotowych płacić po 34,99 dolarów miesięcznie za pogłębione materiały prasowe i dane dotyczące różnych dziedzin działalności. Serwis będzie bezpłatny w pierwszym okresie zapoznawczym, ale będzie wymagać od uczestników rejestrowania się po otwarciu 5 tekstów. Nie wiadomo na razie, od kiedy będą pobierane opłaty.

Dział informacji prasowych grupy Thomson Reuters wchodzi tym samym na zatłoczony rynek dużych organizacji prasowych, które już pobierają opłaty za swój serwis. Np. Bloomberg.com pobiera 34,99 dolarów bez rabatu miesięcznie, a „WSJ" 38,99 dolarów; ten dziennik wprowadził opłaty jako pierwszy w 1996 r.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Ministerstwo Cyfryzacji o UKE: prezesa nie ma, upoważnienia zostały
Biznes
Banki a klimat, TikTok i polsko-ukraińska umowa dronowa
Biznes
Biotechnologiczne spółki z szansą na wzrosty
Biznes
Rząd zamawia druk Poradnika Bezpieczeństwa. Ile za to zapłacimy i kiedy do nas dotrze?
Biznes
Trump w Londynie, 4 mld na cybertarczę i zapowiedź głębokich reform w Niemczech
Reklama
Reklama