Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.01.2019 12:55 Publikacja: 18.01.2019 12:55
Foto: Bloomberg
Nie cichną kontrowersje wokół reklamy Gillette, która krytykując agresję, brak szacunku dla innych i molestowanie seksualne promuje równocześnie to co najlepsze w człowieku, czyli szacunek dla innych i bycie, po prostu, porządnym człowiekiem. Wielu przedstawicieli płci męskiej jest, z niezrozumiałych tak naprawdę powodów, obrażona na markę i wyraża swój protest w najróżniejszy sposób.
Reklama Gillette oburzyła setki tysięcy przedstawicieli płci męskiej
Rosyjska zbrojeniówka wytwarza więcej uzbrojenia niż w sumie przemysły Polski, Niemiec, Wielkiej Brytanii i Fran...
Działalność człowieka ma ogromny wpływ na funkcjonowanie królestw roślin i zwierząt. Spółki zdają sobie z tego s...
Amerykański producent półprzewodników Texas Instruments zainwestuje ponad 60 miliardów dolarów w rozbudowę produ...
Rząd Kanady objął sankcjami krewnych i otoczenie Władimira Putina. Na czarnej liście są m.in. była żona Putina,...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Celujemy w ponad 2 mld zł przychodów rocznie i ekspansję zagraniczną – mówi Michał Wróblewski, prezes Rockfinu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas