Aktualizacja: 10.02.2015 21:00 Publikacja: 10.02.2015 21:00
Foto: Bloomberg
Choć według obiegowej opinii rynek towarów luksusowych jest odporny na kryzys, to ostatnie lata pokazują raczej mozolne próby niwelowania strat i słaby rozwój. Choć wydatki na tego typu produkty przestały spadać, to jednak wyniki branży są wciąż dalekie od spektakularnych wzrostów.
Według badania firmy Bain & Company w 2014 r. wartość rynku towarów konsumpcyjnych z najwyższej półki (odzież, akcesoria, kosmetyki) wzrosła o 5 proc., do 223 mld euro, po 7 proc. wzrostu w 2013 r.
Roskosmos chwali się, że testuje już konkurenta Starlinka. I że system niskoorbitalnych satelitów pojawi się na...
Cyberprzestępcy wykradli dane logowania tysięcy Polaków i opublikowali je na znanym forum hakerskim. Dokument sk...
Unia opóźnia 19. pakiet sankcji wobec Rosji, w Niemczech narasta konflikt CDU–SPD o energetykę, a prezydent Karo...
W czwartek kończy się kadencja prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Prawo nie przewiduje możliwości jej pr...
Polska branża technologiczna odpowiada na wyzwania związane z dronami, Waszyngton i Pekin zbliżają się do porozu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas