Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 03.06.2015 12:45 Publikacja: 03.06.2015 12:45
W maju grupa Próchnika wypracowała 4,04 mln zł przychodów ze sprzedaży detalicznej, co oznacza wzrost o 10 proc. wobec ubiegłego roku. Nieco lepiej, podobnie jak w poprzednim miesiącu, poradził sobie brand Adam Feliks Próchnik, który zwiększył sprzedaż o 12 proc., do 2,96 mln zł. Z kolei ekskluzywna marka Rage Age poprawiła przychody o 7 proc., do 1,08 mln zł. Sklep internetowy wypracował 79 tys. zł przychodów (rok temu nie funkcjonował).
Majowe tempo wzrostu sprzedaży Próchnika jest wyższe niż w kwietniu, kiedy obroty grupy zwiększyły się o 8 proc. Trudno jednak ocenić te wyniki, bo spółka z Łodzi nie publikuje osiąganych marż. Istnieje więc możliwość, że wzrost obrotów został osiągnięty przecenami kolekcji, a przez to okupiony niższą marżą i zyskiem brutto na sprzedaży. Nie wiadomo też jak zmieniła się powierzchnia handlowa grupy w tym czasie i jaka była sprzedaż porównywalna.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Donald Trump podpisał miliardowe porozumienia z Wielką Brytanią, Polska inwestuje rekordowe 4 mld zł w cyberbezp...
Roskosmos chwali się, że testuje już konkurenta Starlinka. I że system niskoorbitalnych satelitów pojawi się na...
Cyberprzestępcy wykradli dane logowania tysięcy Polaków i opublikowali je na znanym forum hakerskim. Dokument sk...
Unia opóźnia 19. pakiet sankcji wobec Rosji, w Niemczech narasta konflikt CDU–SPD o energetykę, a prezydent Karo...
W czwartek kończy się kadencja prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Prawo nie przewiduje możliwości jej pr...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas