Jeżeli testy wypadną pomyślnie, usługa Create Your Taste będzie dostępna w pozostałych lokalach w Polsce, a docelowo w innych krajach europejskich.
Wprowadzenie projektu jest ściśle powiązane z samoobsługowymi, interaktywnymi kioskami cyfrowymi, za pomocą których składane są zamówienia. Dodatkowo wszyscy korzystający z usługi Create Your Taste będą obsługiwani w systemie „serwis do stolika". Rozwiązanie jako pierwsze pojawiło się w Australii. Format ten sprawdza się też od pewnego czasu w Korei Południowej czy w Hongkongu. Usługa jest obecnie testowana w USA i Kanadzie.
Dlaczego Amerykanie wybrali Polskę jako kraj testowy dla Europy? – Mogę powiedzieć, że jeżeli chodzi o polski rynek, to naprawdę jest to historia sukcesu. Notujemy zarówno wzrosty sprzedaży, zysku operacyjnego, jak i liczby klientów – mówi „Rz" Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych w McDonald's. Dodatkowo jedna z najbardziej rozpoznawalnych firm na świecie umieściła Polskę w grupie ośmiu krajów o największym potencjale. Znaleźliśmy się obok Rosji czy Chin.
359 restauracji McDonald's działa obecnie w Polsce.
Kłapa nie ukrywa, że sieć przygląda się konkurencji, a powyższa nowość w McDonald's, którą nazywa rewolucją, jest odpowiedzią na potrzeby młodego pokolenia – tzw. millenialsów. W zeszłym roku McDonald's. otworzył w Polsce 27 restauracji. W tym roku tempo otwarć ma być podobne. Jedna lokalizacja to inwestycja rzędu 7–8 mln zł. Firma mocno rozwija franczyzę, obecnie 65 proc. spośród wszystkich 359 lokali funkcjonuje w takim właśnie modelu. W przyszłym roku McDonald's zamierza utrzymać tempo rozwoju w Polsce i nie zamierza oddawać pozycji nr jeden na rynku gastronomii sieciowej. Największej ekspansji w 2016 r. można się spodziewać w lokalach typu Mc Drive.