Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 27.10.2015 15:21 Publikacja: 27.10.2015 15:01
Jak podał branżowy newsletter Presserwis, najwięcej wydał na reklamy według cenników operator Orange Polska: 15,12 mln zł. To o 4,9 proc. więcej niż rok wcześniej w tym samym czasie. Kolejny był właściciel Playa – P4. Jego wydatki to 289,24 mln zł (wzrost r/r o 12,5 proc.), a za nim uplasował się Polkomtel (właściciel Plusa) z reklamowymi wydatkami na poziomie 216,33 mln zł ( wzrost o 9,7 proc.). T-Mobile wydał 201,17 mln zł (wzrost aż o 28 proc.), a Virgin Mobile Polska: 35,86 mln zł (to kilkanaście razy więcej niż rok wcześniej).
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Roskosmos chwali się, że testuje już konkurenta Starlinka. I że system niskoorbitalnych satelitów pojawi się na...
Cyberprzestępcy wykradli dane logowania tysięcy Polaków i opublikowali je na znanym forum hakerskim. Dokument sk...
Unia opóźnia 19. pakiet sankcji wobec Rosji, w Niemczech narasta konflikt CDU–SPD o energetykę, a prezydent Karo...
W czwartek kończy się kadencja prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Prawo nie przewiduje możliwości jej pr...
Polska branża technologiczna odpowiada na wyzwania związane z dronami, Waszyngton i Pekin zbliżają się do porozu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas