Reklama

Wzrosły cennikowe wydatki telekomów na reklamę

Po trzech kwartałach zwiększyły się rok do roku o 15,56 proc. do 1,06 mld zł – wynika z danych Kantar Media.

Aktualizacja: 27.10.2015 15:21 Publikacja: 27.10.2015 15:01

Jak podał branżowy newsletter Presserwis, najwięcej wydał na reklamy według cenników operator Orange Polska: 15,12 mln zł. To o 4,9 proc. więcej niż rok wcześniej w tym samym czasie. Kolejny był właściciel Playa – P4. Jego wydatki to 289,24 mln zł (wzrost r/r o 12,5 proc.), a za nim uplasował się Polkomtel (właściciel Plusa) z  reklamowymi wydatkami na poziomie 216,33 mln zł ( wzrost o 9,7 proc.). T-Mobile wydał 201,17 mln zł (wzrost aż o 28 proc.), a Virgin Mobile Polska: 35,86 mln zł (to kilkanaście razy więcej niż rok wcześniej).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
SoftBank sprzedaje akcje Nvidii. Zainwestuje miliardy w sztuczną inteligencję
Biznes
Warren Buffett przekazuje miliardy i stanowisko CEO. Nadchodzi nowa era Berkshire
Biznes
Rodzina Trumpów miała finansowo udany rok
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama