Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.10.2015 15:21 Publikacja: 27.10.2015 15:01
Jak podał branżowy newsletter Presserwis, najwięcej wydał na reklamy według cenników operator Orange Polska: 15,12 mln zł. To o 4,9 proc. więcej niż rok wcześniej w tym samym czasie. Kolejny był właściciel Playa – P4. Jego wydatki to 289,24 mln zł (wzrost r/r o 12,5 proc.), a za nim uplasował się Polkomtel (właściciel Plusa) z reklamowymi wydatkami na poziomie 216,33 mln zł ( wzrost o 9,7 proc.). T-Mobile wydał 201,17 mln zł (wzrost aż o 28 proc.), a Virgin Mobile Polska: 35,86 mln zł (to kilkanaście razy więcej niż rok wcześniej).
Ukraina uderza w rosyjskie lotniska, dosięgając Syberii. Ekonomiści ostrzegają przed fiskalnym kryzysem w Polsce...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Niektóre europejskie firmy coraz bardziej obawiają się wysyłania swoich pracowników do USA. Powodem jest niestab...
Rolls-Royce, odznaki Blue Peter i mozaika od Zełenskiego – to tylko niektóre z prezentów, jakie według danych Pa...
Taylor Swift wykupiła prawa do oryginalnych nagrań swoich pierwszych sześciu albumów studyjnych. Jak wymieniła,...
W Paryżu pokazany został niezwykły smartfon – realme GT 7 Dream Edition – który powstał w wyniku współpracy realme i Aston Martin Formula One® Team. To prawdziwy zabójca flagowców 2025 roku.
Zrównoważony rozwój staje się kluczowym elementem strategii biznesowej wielu polskich firm. Właściciele małych i...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas