Reklama

Wzrosły cennikowe wydatki telekomów na reklamę

Po trzech kwartałach zwiększyły się rok do roku o 15,56 proc. do 1,06 mld zł – wynika z danych Kantar Media.

Aktualizacja: 27.10.2015 15:21 Publikacja: 27.10.2015 15:01

Jak podał branżowy newsletter Presserwis, najwięcej wydał na reklamy według cenników operator Orange Polska: 15,12 mln zł. To o 4,9 proc. więcej niż rok wcześniej w tym samym czasie. Kolejny był właściciel Playa – P4. Jego wydatki to 289,24 mln zł (wzrost r/r o 12,5 proc.), a za nim uplasował się Polkomtel (właściciel Plusa) z  reklamowymi wydatkami na poziomie 216,33 mln zł ( wzrost o 9,7 proc.). T-Mobile wydał 201,17 mln zł (wzrost aż o 28 proc.), a Virgin Mobile Polska: 35,86 mln zł (to kilkanaście razy więcej niż rok wcześniej).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Rosyjskie ambicje kosmiczne. Konkurent Starlinka w fazie testów?
Biznes
Potężny atak hakerski. Wyciekły dane logowania ponad 140 tysięcy kont Polaków
Biznes
Sankcje na Rosję opóźnione, spór CDU–SPD i propozycja reparacji Prezydenta
Biznes
Co dalej z prezesem UKE? Zanosi się na bezkrólewie
Biznes
Antydronowa gorączka, porozumienie ws. TikToka i chińskie elektryki z UE
Reklama
Reklama