Mazda: Niczego nie sprzedamy na siłę

Na świecie naszym celem jest zdobycie 2 proc. udziału w rynku. Na tyle oceniam nasze możliwości uczciwej obsługi klientów. Na razie jest to 1,8 proc. – mówi Danucie Walewskiej prezes i dyrektor generalny Mazda Motor Corporation Masamichi Kogai.

Publikacja: 08.02.2016 20:00

Mazda: Niczego nie sprzedamy na siłę

Foto: Bloomberg

Rz: Jak to się stało, że polski rynek jest dla Mazdy najszybciej rosnącym w Europie?

Bo ma najlepszych dilerów. Nasza europejska sieć uczy się teraz od polskich kolegów podejścia do klientów i budowania trwałych relacji z nimi. Mają dobry produkt, rozumieją go i potrafią go bezbłędnie sprzedać, dopasowując auto do konkretnego klienta. I rzeczywiście „Polish way", czyli optymalne podejście do klienta, zamierzamy przenieść do innych krajów w Europie.

Pozostało 92% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Rekordowa liczba bankructw dużych firm na świecie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Święta spędzane w Polsce coraz popularniejsze wśród zagranicznych turystów
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki