Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 10.03.2017 19:25 Publikacja: 10.03.2017 19:06
Jury składające się z 75 dziennikarzy motoryzacyjnych reprezentujących 23 kraje wybierze Światowy Samochód Roku 2017 (World Car of the Year 2017). Zwycięzców plebiscytu poznamy dopiero za miesiąc podczas salonu w Nowym Jorku, ale już teraz możemy się zapoznać z listą modeli, które zakwalifikowały się do finału.
Od kilku lat dziennikarze zasiadający w jury oprócz głównej nagrody wybierają jeszcze kilka dodatkowych. W tym roku nastąpiło kilka zmian. Nie ma już osobnych kategorii dla samochodów sportowych i ekskluzywnych. Zostały połączone w ramach World Performance and Luxury Car, a na dodatek pojawiła się kolejna, wybierająca samochód miejski – World Urban Car. Oprócz tego są wybierani zwycięzcy w takich kategoriach jak: World Green Car (samochód ekologiczny), Car Design of the Year (stylistyka).
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Polska kolej z rekordową ilością pasażerów, francuski rząd przetrwał wotum nieufności – ceną wstrzymanie reformy...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Jak zapowiedzieli, tak zrobili. Skonfiskowany superjacht Amadea, który według władz USA należy do objętego sankc...
Zarobki w administracji rosną wolniej niż płaca minimalna, UE szykuje dronowy program zbrojeniowy, a Orlen skład...
Austriacki sąd uznał byłego miliardera i potentata nieruchomości René Benko za winnego jednego zarzutu oszustwa...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Gazprom, Rosnieft i Rosyjskie Koleje Żelazne RŻD znalazły się na podium największych rosyjskich dłużników. Ich ł...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas