Reklama
Rozwiń
Reklama

Polska gra zarobiła 2,5 mln zł w 10 tygodni

Cherrypick Games, warszawskie deweloper gier mobilnych, odnotował imponujący sukces swojej najnowszej produkcji - „My Hospital".

Aktualizacja: 07.06.2017 12:59 Publikacja: 07.06.2017 11:38

Polska gra zarobiła 2,5 mln zł w 10 tygodni

Foto: Cherrypick Games

Od debiutu tytułu 19 stycznia do końca marca br. tytuł zdobył ponad 3,5 mln użytkowników oraz osiągnął ponad 2,5 mln zł przychodu. Miarą sukcesu może być też fakt, że wersja „My Hospital" na komputery z systemem macOS, która pojawiła się na rynku w maju, trafiła na pierwsze miejsce list Top10 najpopularniejszych gier w sklepie Mac w ponad 20 krajach.

„My Hospital" to największa produkcja warszawskiego studia. Szczególną popularnością gra cieszy się na rynku amerykańskim, brytyjskim oraz niemieckim. Wkrótce zadebiutuje na rynkach azjatyckich. Założony w 2014 r. Cherrypick Games na koncie ma już takie tytuły, jak „Touchdown Hero", który w ciągu pierwszych 12 miesięcy obecności na rynku osiągnął przychód przekraczający 1,5 mln zł, a także „Auctioneer", czy „Must Deliver". W sumie gry Cherrypick Games ściągnięto już ponad 10 mln razy.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Nvidia zaskakuje Wall Street – akcje rosły po publikacji raportu
Materiał Promocyjny
Polska „tygrysem wzrostu”, ale potrzebuje kapitału i innowacji
Biznes
Dopłaty do elektryków na wyczerpaniu, spór o Nexperię, uproszczenia przepisów AI
Biznes
Co myślimy o systemie kaucyjnym? Nowe badanie
Biznes
Kreml ma nowego terrorystę. Były szef Jukosu na czarnej liście
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Patronat Rzeczpospolitej
Co 8. polska przedsiębiorczyni przy pozyskiwaniu finansowania doświadczyła trudności związanych z płcią. Najnowsze dane
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama