Reklama
Rozwiń
Reklama

Morizon ma więcej ogłoszeń niż Otodom

Na stronie spółki w lipcu było 709 tys. ogłoszeń nieruchomości z Polski, czyli o 5 tys. więcej niż u dotychczasowego lidera.

Publikacja: 18.07.2017 14:22

Morizon ma więcej ogłoszeń niż Otodom

Foto: archiwum

Grupa Morizon rozwija projekt budowy platformy OneStopShop dla rynku nieruchomości, która ma oferować kompleksowe usługi na przestrzeni całego procesu zakupu nieruchomości.

„Od kilku lat konsekwentnie rozwijamy portal Morizon.pl i umacniamy naszą pozycję rynkową. Zdobycie pierwszego miejsca pod względem ogłoszeń nieruchomości z Polski to dowód na skuteczność tych działań i zwieńczenie jednego z etapów drogi rozwoju. Kolejnym naszym celem jest umocnienie przewagi oraz wzrost liczby użytkowników” – powiedział Jarosław Święcicki, prezes Morizon S.A.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
Niemcy chcą embarga na stal z Rosji. To cios w koncerny oligarchów Kremla
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Awaria sieci Play. Klienci nie mogą wykonywać połączeń
Biznes
Koniec turystycznego biznesu z Rosją. Republiki bałtyckie zamykają granice
Biznes
UE i Chiny łagodzą napięcia handlowe. Szczyt klimatyczny bez udziału USA?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
ORLEN napędza transformację w Europie Centralnej
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama