fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Markus Tellenbach: Ceny reklam w telewizji powinny rosnąć

Markus Tellenbach, prezes TVN
materiały prasowe
To będzie bardzo ciekawy rok, m.in. z uwagi na zmianę zarządu w TVP – mówi Markus Tellenbach, prezes TVN. Spodziewa się, że rynek reklamy telewizyjnej będzie rósł szybciej niż polskie PKB.

Rz: W nowej ramówce TVN znacznie większy nacisk niż w poprzednich sezonach został położony na oryginalne treści  dla internetowego Playera...

Na to trzeba spojrzeć z właściwej perspektywy. TVN był pierwszą firmą w Polsce, która wpisała w swoją strategię nieudostępnianie swoich treści żadnym internetowym agregatorom, nawet YouTube, podczas gdy inni gracze na rynku trwają w postanowieniu udostępniania swoich treści kosztem własnego zasięgu i wpływów z reklam. Player, wcześniej TVN Player, istnieje od czterech lat i najpierw musieliśmy się nauczyć tego biznesu. W minionym roku uruchomiliśmy ofertę subskrypcyjną, w bieżącym stawiamy na dalsze rozwijanie oferty programowej, w tym tej produkowanej wyłącznie dla Playera. Obecnie udostępniamy programy w Playerze w zamian za oglądanie reklam oraz odpłatnie, mamy też ofertę wspólną z T-Mobile i Samsungiem.

Ilu macie płatnych subskrybentów Playera?

Od listopada udało nam się pozyskać ich 160 tys. Sp...

Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA