Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowy zawsze najatrakcyjniejszy

Polacy są coraz bardziej świadomi tego, co dzieje się na rynku usług finansowych oferowanych przez banki. Aby przyciągnąć klientów, nie wystarczy już sławetne straszenie „wielką fuzją" (tak kiedyś w reklamie jeden z rywali próbował zrazić klientów do konkurencji).

Publikacja: 19.12.2017 21:46

Nowy zawsze najatrakcyjniejszy

Foto: Bloomberg

Teraz konsolidacja na rynku tak przybrała na sile (właściciela zmieniły choćby Alior i Pekao, a w ostatnich dniach ogłoszono przejęcie Deutsche Banku przez BZ WBK), że nikomu nie przychodzi to do głowy.

Rynek jest tak mocno konkurencyjny, że o nowych klientów coraz trudniej. To pewien paradoks, bo według badań co piąty Polak konta nie ma, a w tej grupie wielu po prostu go nie chce. Banki starają się znaleźć kolejne nisze. Są już więc oferty dla młodzieży, młodych małżeństw, wiele banków oferuje kontakt z administracją rządową. Szczególnie spektakularne było tu umożliwienie składania wniosków w programie 500+.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia. Treści, którym możesz zaufać.
Reklama
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Niewidzialne kobiety. O równość szans będziemy walczyć jeszcze 100 lat
Opinie Ekonomiczne
Prezes FOR: Panie Prezydencie, niech Pan dotrzyma słowa!
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Europejska innowacyjność potrzebuje Europy
Opinie Ekonomiczne
Lis w kurniku: chińska ekspansja wymusza wyprzedaże i cięcia cen aut
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Kilka myśli z okazji Dnia Niepodległości
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama