Reklama
Rozwiń
Reklama

Nowy zawsze najatrakcyjniejszy

Polacy są coraz bardziej świadomi tego, co dzieje się na rynku usług finansowych oferowanych przez banki. Aby przyciągnąć klientów, nie wystarczy już sławetne straszenie „wielką fuzją" (tak kiedyś w reklamie jeden z rywali próbował zrazić klientów do konkurencji).

Publikacja: 19.12.2017 21:46

Nowy zawsze najatrakcyjniejszy

Foto: Bloomberg

Teraz konsolidacja na rynku tak przybrała na sile (właściciela zmieniły choćby Alior i Pekao, a w ostatnich dniach ogłoszono przejęcie Deutsche Banku przez BZ WBK), że nikomu nie przychodzi to do głowy.

Rynek jest tak mocno konkurencyjny, że o nowych klientów coraz trudniej. To pewien paradoks, bo według badań co piąty Polak konta nie ma, a w tej grupie wielu po prostu go nie chce. Banki starają się znaleźć kolejne nisze. Są już więc oferty dla młodzieży, młodych małżeństw, wiele banków oferuje kontakt z administracją rządową. Szczególnie spektakularne było tu umożliwienie składania wniosków w programie 500+.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Tajwan puka do drzwi Interpolu
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Opinie Ekonomiczne
Prof. Gorynia: Czy ekonomia może być fascynująca?
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama