Regulacje rynku mediów – dwa lata bez konkretów

Dwulecie rządu upłynęło w cieniu niekończących się spekulacji na temat rekonstrukcji obecnego gabinetu. Tym niemniej ministrowie zdołali pochwalić się, że w ciągu dwóch lat udało się wprowadzić wiele reform.

Publikacja: 09.01.2018 11:30

Andrzej Arendarski, prezes Krajowej Izby Gospodarczej

Andrzej Arendarski, prezes Krajowej Izby Gospodarczej

Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński

Cóż, ich celowość i skutki można różnie oceniać, ale fakt, że niektóre z nich wdrożono w szybkim tempie. Zdaniem opozycji – zbyt szybkim, by mogły mieć pozytywne skutki. Jest jednak obszar, w którym dwa lata okazały się zbyt krótkim okresem na przygotowanie i wdrożenie rozwiązań prawnych. To media – prywatne i publiczne.

Dekoncentracja ściśle tajna

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Wojtyna: Uważajmy! Nowy prezydent wskaże nowego prezesa NBP
Opinie Ekonomiczne
Mikołaj Fidziński: Platformo, chwalić też się trzeba umieć
Opinie Ekonomiczne
Dan Jørgensen: Koniec z energetycznym szantażem Rosji
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Jak zostać prezydentem
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Koniec bajek. Dług zaczyna nam ciążyć