Reklama

Luksus mieszkaniowy sprzedaje się po cichu

Lwia część prestiżowych domów i apartamentów nie trafia nigdy na rynek, a ich sprzedaż odbywa się poprzez marketing szeptany. - mówi Cyprian Chałupczak, współzałożyciel spółki Koneser Group.

Aktualizacja: 05.06.2017 07:38 Publikacja: 04.06.2017 19:41

Cyprian Chałupczak, współzałożyciel spółki Koneser Group

Cyprian Chałupczak, współzałożyciel spółki Koneser Group

Foto: materiały prasowe

Rzeczpospolita: Czy polskie nieruchomości spełniają światowe kryteria luksusu?

Cyprian Chałupczak, współzałożyciel spółki Koneser Group: Topowe nieruchomości na świecie czasem skrajnie się od siebie różnią, a mimo to są zaliczane do superluksusowych. Weźmy chociażby apartamenty na Manhattanie z widokiem na miasto, oplecione punktami usług, handlu, edukacji i kultury. Na drugiej szali są wille za miastem, z dala od głównej drogi, z widokiem na połacie zieleni.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
Rynek obiektów handlowych wraca do pełni sił
Nieruchomości
Przed parkami handlowymi jeszcze trzy lata ekspansji, potem twarde „sprawdzam”
Nieruchomości
Mieszkanie dla singla, pary, dla rodziny. Co proponują deweloperzy?
Nieruchomości
Marvipol melduje się w Gdyni. W ofercie mieszkania smart
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Nieruchomości
Portal DOM z cenami transakcyjnymi trochę bliżej
Reklama
Reklama