Reklama
Rozwiń
Reklama

Warto dostrzec możliwości Rumunii i Mołdawii

Polskie firmy doceniły już potencjał, jaki daje im rumuński rynek. Rozwój relacji biznesowych może być teraz dobrą platformą do zacieśniania stosunków politycznych i kulturalnych.

Aktualizacja: 20.09.2015 23:15 Publikacja: 20.09.2015 22:00

Forum Współpracy Polska – Rumunia – Mołdawia odbyło się we Wrocławiu

Forum Współpracy Polska – Rumunia – Mołdawia odbyło się we Wrocławiu

Foto: materiały prasowe

– „Polska" jest obecnie w Rumunii marką podobną do tej, jaką „Niemcy" były u nas w latach 90. Dotyczy to zarówno jakości polskich produktów, jak i polskich rozwiązań biznesowych oraz wykorzystania środków europejskich – podkreślał Piotr Kaczmarek, prezes Getin Holdingu, podczas Forum Współpracy Polska – Rumunia – Mołdawia we Wrocławiu.

Konferencja zorganizowana przez INC Group, EastWest Analytics i Regionalny Ośrodek Debaty Międzynarodowej we Wrocławiu, z „Rzeczpospolitą" jako głównym partnerem medialnym, zgromadziła przedstawicieli środowisk dyplomatycznych, eksperckich, biznesowych, samorządowych oraz NGO. Jej uczestnicy zwracali uwagę na potencjał współpracy Polski, Rumunii i Mołdawii na płaszczyźnie politycznej, biznesowej i kulturalnej.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Gospodarka
Miliarderzy z państw G20 mogliby zakończyć ubóstwo na świecie za swoje roczne zarobki
Materiał Promocyjny
Polska „tygrysem wzrostu”, ale potrzebuje kapitału i innowacji
Gospodarka
Estonia tworzy parki przemysłowe dla firm zbrojeniowych
Gospodarka
Przed nami dobry rok dla firm i polskiej gospodarki
Gospodarka
Polska wciąż musi pracować nad swoją wiarygodnością ekonomiczną
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Gospodarka
Komisja Europejska proponuje militarną „strefę Schengen”
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama