Reklama

Amazon zapowiada bitwę. Ale zaczyna skromnie

Polski e-sklep giganta z USA w końcu wystartował. Choć przewaga Amazona w zapleczu logistycznym i ofercie nad Allegro jest ogromna, walka o klientów zapowiada się na długą i ciężką.

Aktualizacja: 03.03.2021 05:59 Publikacja: 02.03.2021 21:00

Amazon zapowiada bitwę. Ale zaczyna skromnie

Foto: Bloomberg

Serwis ruszył w nocy z poniedziałku na wtorek bez rozgłosu czy choćby komunikatu. Amazon później podał, że Polacy mogą wybierać spośród ponad 100 mln produktów, dziesiątki tysięcy pochodzi od polskich sprzedawców. Powyżej 100 zł dostawa jest darmowa, dostępne są najpopularniejsze w Polsce metody płatności. Dostępne są także flagowe produkty Amazona, jak czytnik Kindle czy głośnik Echo z asystentką głosową Alexa.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Zmiany we władzach Elektrimu. Wieloletnia menedżerka zamiast Zygmunta Solorza
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Materiał Partnera
Jak Veolia dekarbonizuje polskie ciepło
Biznes
Rekord na kolei i czeska konkurencja, rząd Francji ocalał, atak na CCC
Biznes
Oligarcha stracił superjacht. Złoty fortepian odpłynął w siną dal
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Zarobki w służbie cywilnej, dronowa ofensywa UE i oferta Orlenu dla Azotów
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama