Reklama

Amazon zapowiada bitwę. Ale zaczyna skromnie

Polski e-sklep giganta z USA w końcu wystartował. Choć przewaga Amazona w zapleczu logistycznym i ofercie nad Allegro jest ogromna, walka o klientów zapowiada się na długą i ciężką.

Aktualizacja: 03.03.2021 05:59 Publikacja: 02.03.2021 21:00

Amazon zapowiada bitwę. Ale zaczyna skromnie

Foto: Bloomberg

Serwis ruszył w nocy z poniedziałku na wtorek bez rozgłosu czy choćby komunikatu. Amazon później podał, że Polacy mogą wybierać spośród ponad 100 mln produktów, dziesiątki tysięcy pochodzi od polskich sprzedawców. Powyżej 100 zł dostawa jest darmowa, dostępne są najpopularniejsze w Polsce metody płatności. Dostępne są także flagowe produkty Amazona, jak czytnik Kindle czy głośnik Echo z asystentką głosową Alexa.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes
Polska wstrzymuje eksport z Chin, PGZ z licencją na amunicję 155 mm
Biznes
Politechnika Warszawska sprzedaje technologie
Biznes
Mercedes-Benz chce zarejestrować markę w Rosji. Dlaczego robi to teraz?
Biznes
Hyundai w ogniu napięć USA–Korea Płd. Fabryka w Georgii opóźniona przez akcję służb
Biznes
Zakupy systemów antydronowych, kłopoty niemieckiego eksportu i decyzja EBC
Reklama
Reklama