Reklama
Rozwiń
Reklama

Amazon zapowiada bitwę. Ale zaczyna skromnie

Polski e-sklep giganta z USA w końcu wystartował. Choć przewaga Amazona w zapleczu logistycznym i ofercie nad Allegro jest ogromna, walka o klientów zapowiada się na długą i ciężką.

Aktualizacja: 03.03.2021 05:59 Publikacja: 02.03.2021 21:00

Amazon zapowiada bitwę. Ale zaczyna skromnie

Foto: Bloomberg

Serwis ruszył w nocy z poniedziałku na wtorek bez rozgłosu czy choćby komunikatu. Amazon później podał, że Polacy mogą wybierać spośród ponad 100 mln produktów, dziesiątki tysięcy pochodzi od polskich sprzedawców. Powyżej 100 zł dostawa jest darmowa, dostępne są najpopularniejsze w Polsce metody płatności. Dostępne są także flagowe produkty Amazona, jak czytnik Kindle czy głośnik Echo z asystentką głosową Alexa.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Polskie e-sklepy zarabiają na Ukrainie, aktywa Rosji i spór o cła UE-USA
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Materiał Partnera
Projekt ustawy o ROP wymaga zmian
Biznes
USA obniżą cła na unijną stal, jeśli UE spełni jeden warunek. Chodzi o przepisy cyfrowe
Biznes
Arabska przystań rosyjskich bogaczy. Tam sankcje nie działają
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes
Amica ma spadek przychodów, ale poprawia zyski
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama