Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 22.01.2018 20:00 Publikacja: 22.01.2018 20:00
Polskie przedsiębiorstwa wciąż daleko za europejską czołówką
Foto: Pixabay
Według badania PBI/Gemius w grudniu 2017 r. grupa Facebook była drugą pod względem popularności wśród polskich internautów i miała ponad 22,6 mln użytkowników. Widać także systematyczny wzrost jej popularności, a wliczając do wyniku inne serwisy społecznościowe, widać, że korzysta z nich zdecydowana większość internautów.
Jednak nie idzie to w parze z zainteresowaniem firm takim kanałem komunikacji czy promocji. Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że tylko 18 proc. firm ma jakikolwiek profil w serwisach społecznościowych, a jedynie co dziesiąta może się pochwalić dwoma lub więcej.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rosyjski dyktator polecił rządowi przygotowanie wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu z oprogramowania i komunik...
Dom aukcyjny Sotheby's sprzedał największy fragment Marsa, jaki znaleziono dotąd na powierzchni Ziemi. Stanowi 6...
Berlin i Londyn zacieśniają współpracę obronną, Polska odda do końca roku 350 km dróg szybkiego ruchu. Rosyjskie...
Dlaczego chce zdjąć regulacje z Orange, ile telekomy zainwestują w 5G, jaka będzie minimalna prędkość internetu,...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas