Reklama

Maskotka Jana Pawła II stała się hitem w internecie. I budzi kontrowersje

Pluszowa zabawka przypominająca papieża Jana Pawła II zrobiła furorę w internecie, ale też wywołała silne kontrowersje. Autorka maskotki przekonuje, że uzyskała zgodę Watykanu, a maskotka ma pozytywny wydźwięk.

Aktualizacja: 21.01.2020 13:15 Publikacja: 21.01.2020 13:00

Maskotka Jana Pawła II stała się hitem w internecie. I budzi kontrowersje

Foto: Instagram / przytulankiswietych_ruah

Maskotkę z papieżem Polakiem zaprojektowała Kamila Drzewiecka i została ona wykonana ręcznie przez polskiego producenta. Pluszowy Jan Paweł II liczy 43 centymetry wzrostu, jest wykonany z tkanin bawełnianych i, jak zachwalają dystrybutorzy, jest "miły w dotyku" i "bezpieczny dla dzieci". 

Zabawkę ze świętym można znaleźć w ofercie kilku sklepów internetowych. Momentalnie pojawiło się na nią wielkie zainteresowanie, ale też odezwały się głosy sprzeciwu. Nie wszyscy bowiem uważają maskotkę za stosowną. Autorka zapewnia jednak, że otrzymała zgodę na wykonanie zabawki od Watykanu, czego dowodem jest list od Sekretariatu Stanu Ojca Świętego. 

Czytaj także: Za zabawkę Baby Yoda fani są gotowi sprzedać nerkę 

- Postaci świętych czy postaci biblijne to herosi, którzy z pewnością więcej nauczą dzieci niż Batman czy Spiderman - przekonuje Kamila Drzewiecka cytowana przez Onet. 

Reklama
Reklama

W ofercie znajdziemy też maskotki z podobiznami innych świętych, w tym św. Faustyny Kowalskiej czy Franciszka z Asyżu.

Więcej na: Onet.pl

Biznes
W którą stronę zmierza bancassurance?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Sprzedaż działki pod CPK, Polska potęgą w produkcji zniczy i rekord WIG
Biznes
Porozumienie USA–Chiny, fala pustostanów nadchodzi i napięcia Bruksela–Pekin
Biznes
Zmarł Maciej Adamkiewicz, twórca sukcesu Adamed Pharma. Miał tylko 59 lat
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Francis Ford Coppola sprzedaje luksusowe zegarki. „Jestem bankrutem”
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama