Reklama
Rozwiń
Reklama

Przekonujemy się do nowych technologii

Ponad 90 proc. Polaków pozytywnie ocenia nowe technologie w medycynie. Trwająca pandemia uświadomiła nam, że od cyfryzacji nie ma odwrotu.

Publikacja: 18.05.2020 10:00

Przekonujemy się do nowych technologii

Foto: Shutterstock

Niemal wszyscy Polacy uznają, że medycyna jest obszarem, w którym powinno się korzystać z nowych technologii. Im mniej inwazyjne one są, tym większa skłonność do korzystania z nich – takie wnioski płyną z raportu Fundacji Digital Poland, PwC i IQS. Ponad 70 proc. ankietowanych bez problemu udostępniłoby swoje dane, żeby pomóc w opracowaniu nowych leków czy w celu korzystania z opasek monitorujących stan zdrowia. A opcję konsultacji wideo z lekarzem ocenia pozytywnie ponad połowa Polaków. Co istotne, są to dane sprzed wybuchu pandemii. Popularność telekonsultacji i teleopieki w ostatnich tygodniach znacząco wzrosła i można z dużym prawdopodobieństwem założyć, że zwolenników telemedycyny jest już znacznie więcej niż jeszcze kilka czy kilkanaście miesięcy temu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Kultura spoiwem społecznym
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Wydarzenia Gospodarcze
Rolnictwo w obliczu nowych wyzwań
Wydarzenia Gospodarcze
Startuje Agro Show – największe targi rolnicze w Europie
Wydarzenia Gospodarcze
Siła budownictwa w polskiej gospodarce
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Wydarzenia Gospodarcze
Szukajmy przyczyn, nie skutków. Kiedy profilaktyka wkracza na pierwszy plan?
Reklama
Reklama