„Rzeczpospolita” jest patronem medialnym Targów CSR

Ósma edycja targów odbędzie się 5–9 października w formule online. Impreza będzie podzielona na trzy części: konferencyjną, wystawienniczą oraz networkingową. Wydarzenie to jest szansą dla biznesu, instytucji i organizacji pozarządowych do prezentacji działań CSR i dotyczących zrównoważonego rozwoju.

– Przyglądamy się temu, co działo się w ciągu pięciu lat w zakresie realizacji celów zrównoważonego rozwoju. Przede wszystkim skupiamy się na roli biznesu w Polsce i organizacjach z jego otoczenia. Jakie praktyki i inicjatywy zostały podjęte? Na jakie cele odpowiadają? Komu służą? Jak odwołują się do wyzwań związanych ze środowiskiem naturalnym? – wylicza Marzena Strzelczak, dyrektorka generalna Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Networking będzie rozwijany dzięki platformie remo.co, umożliwiając spotkania i rozmowy uczestnikom targów. Z kolei część konferencyjna dotyczyć będzie środowiska naturalnego i jego ochrony. Paneliści i panelistki będą się zastanawiać nad tym, czego różne branże mogą się wzajemnie nauczyć w zakresie odpowiedzialnego budowania relacji z klientem, dlaczego warto współpracować na rzecz zrównoważonego rozwoju miast i jak skutecznie działać razem dla środowiska naturalnego.

Drugi dzień targów, przypadający na 6 października, rozpocznie panel, którego gospodarzem jest Siemens Polska. Będzie poświęcony tematyce miastotwórczości, a paneliści spróbują odpowiedzieć na pytanie, czy zrównoważone miasta to utopijna wizja. Kolejny panel, którego gospodarzami będą BNP Paribas Bank Polska oraz SAPERE, skupi się na odpowiedzialności w relacjach z klientem w różnych branżach biznesu. Natomiast panel „Las inicjatyw" będzie okazją do przedstawienia przedsięwzięć środowiskowych, które biznes zrealizował wraz z Lasami Państwowymi.

– Otwartość na współpracę to kluczowa wartość skutecznych działań na rzecz zrównoważonego rozwoju. Zgodnie z naszą misją również na targach CSR łączymy ludzi, którzy zmieniają biznes, oraz inspirujemy biznes, który zmienia świat. Tym bardziej zachęcam do włączenia się w część konferencyjną wydarzenia, które w tym roku potrwa aż pięć dni – dodaje Marzena Strzelczak.

Więcej na www.odpowiedzialnybiznes.pl/targicsr

„Rzeczpospolita” jest patronem medialnym Targów CSR