Relacje budują lojalność klientów

Zaufanie do instytucji finansowych wzrasta, ale jest jeszcze sporo do zrobienia. Coraz częściej odbywa się to przez smartfon niż okienko w oddziale banku.

Aktualizacja: 23.10.2017 21:52 Publikacja: 23.10.2017 20:21

Trudno byłoby się zgodzić z twierdzeniem, iż banki odchodzą od relacyjnego sposobu komunikowania się

Trudno byłoby się zgodzić z twierdzeniem, iż banki odchodzą od relacyjnego sposobu komunikowania się z klientami – twierdzą uczestnicy debaty

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Duże organizacje finansowe przestały lekceważyć zjawiska fintechowe i otworzyły się na nowe rozwiązania. Niebawem będziemy dostawać propozycje wybiegające naprzeciw naszym oczekiwaniom, stworzone na podstawie danych agregowanych w ramach Big Data. To część wniosków płynących z debaty zorganizowanej przez „Rzeczpospolitą".

Relacyjność czy transakcyjność

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Wydarzenia Gospodarcze
W Katowicach w rolach głównych: bezpieczeństwo, energia, technologie
Wydarzenia Gospodarcze
Shape Tomorrow Today: Jak liderzy biznesu rewolucjonizują firmy w erze AI
Wydarzenia Gospodarcze
8-9 kwietnia br. odbyła się XIII edycja Kongresu HR Spółek Giełdowych SEG
Wydarzenia Gospodarcze
W Kielcach o roli gazownictwa w zmieniającej się energetyce
Wydarzenia Gospodarcze
OZE – nowe moce, które potrzebują wsparcia
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem