Relacje budują lojalność klientów

Zaufanie do instytucji finansowych wzrasta, ale jest jeszcze sporo do zrobienia. Coraz częściej odbywa się to przez smartfon niż okienko w oddziale banku.

Aktualizacja: 23.10.2017 21:52 Publikacja: 23.10.2017 20:21

Trudno byłoby się zgodzić z twierdzeniem, iż banki odchodzą od relacyjnego sposobu komunikowania się

Trudno byłoby się zgodzić z twierdzeniem, iż banki odchodzą od relacyjnego sposobu komunikowania się z klientami – twierdzą uczestnicy debaty

Foto: Fotorzepa, Robert Gardziński

Duże organizacje finansowe przestały lekceważyć zjawiska fintechowe i otworzyły się na nowe rozwiązania. Niebawem będziemy dostawać propozycje wybiegające naprzeciw naszym oczekiwaniom, stworzone na podstawie danych agregowanych w ramach Big Data. To część wniosków płynących z debaty zorganizowanej przez „Rzeczpospolitą".

Relacyjność czy transakcyjność

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Wydarzenia Gospodarcze
Targi Kielce: tu pokazuje się polski przemysł obronny
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Wydarzenia Gospodarcze
Banki mogą pomóc w zakupach obronnych
Wydarzenia Gospodarcze
Rola BGK w finansowaniu obronności będzie rosła
Wydarzenia Gospodarcze
Największe ryzyko cyberataków dotyczy dziś sektora bankowego
Wydarzenia Gospodarcze
Gaz może dać nam bezpieczeństwo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama