Reklama

Trzeba chcieć więcej

Cyfrowa rewolucja, Przemysł 4.0 – to nośne hasła, skrajnie często używanie w świecie biznesu, co może budzić podejrzenia dotyczące ich rzeczywistej zawartości.

Publikacja: 02.10.2018 21:00

Trzeba chcieć więcej

Foto: Fotolia

Są modne, trendy i znakomicie nadają się do różnych marketingowych sztuczek. Tylko że w tych pojęciach istnieje również warstwa po prostu prawdziwa. Jesteśmy świadkami kilku, następujących równocześnie, procesów cyfryzacji biznesu – od kwestii zarządczych poprzez relacje z klientem, e-commerce do zagadnień typowych dla Przemysłu 4.0, czyli na przykład personalizacji.

W tym tkwi spore wyzwanie dla branży IT. Co ważne, w mniejszym stopniu odnosi się ono do kwestii informatycznych dotyczących dużych graczy na rynku. Koncerny przeważnie są świadome cyfryzacyjnych wyzwań, podobnie jest w przypadku administracji publicznej, mimo że branża stale narzeka na małą pulę przetargów i zleceń.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Publicystyka
Estera Flieger: Nie straszmy wojną, ale też nie lekceważmy sytuacji
Publicystyka
Marek Kozubal: Sabotaże i ataki. Skąd to wzmożenie działań rosyjskich służb i co planuje Putin?
Publicystyka
Michał Szułdrzyński: Dlaczego Donald Trump chce, by armia USA podjęła walkę z woke na ulicach miast?
Publicystyka
Jędrzej Bielecki: Demokraci znaleźli sposób na Donalda Trumpa
Publicystyka
Piotr Buras: Umowa z Mercosurem to strategiczny wybór Europy
Reklama
Reklama