Trzeba chcieć więcej

Cyfrowa rewolucja, Przemysł 4.0 – to nośne hasła, skrajnie często używanie w świecie biznesu, co może budzić podejrzenia dotyczące ich rzeczywistej zawartości.

Publikacja: 02.10.2018 21:00

Trzeba chcieć więcej

Foto: Fotolia

Są modne, trendy i znakomicie nadają się do różnych marketingowych sztuczek. Tylko że w tych pojęciach istnieje również warstwa po prostu prawdziwa. Jesteśmy świadkami kilku, następujących równocześnie, procesów cyfryzacji biznesu – od kwestii zarządczych poprzez relacje z klientem, e-commerce do zagadnień typowych dla Przemysłu 4.0, czyli na przykład personalizacji.

W tym tkwi spore wyzwanie dla branży IT. Co ważne, w mniejszym stopniu odnosi się ono do kwestii informatycznych dotyczących dużych graczy na rynku. Koncerny przeważnie są świadome cyfryzacyjnych wyzwań, podobnie jest w przypadku administracji publicznej, mimo że branża stale narzeka na małą pulę przetargów i zleceń.

Dostęp do artykułu wymaga aktywnej subskrypcji!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Publicystyka
Tajwan ma nowego prezydenta. Jak wygląda sytuacja polityczna na wyspie?
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: Przemysław Czarnek jako homofobiczna twarz PiS szkodzi partii i dzieli społeczeństwo
Publicystyka
Rusłan Szoszyn: Tomasz Szmydt napuszczony na polską ambasadę w Mińsku. Dlaczego Aleksandr Łukaszenko to robi?
Publicystyka
Sondaż: Komisja ds. badania wpływów rosyjskich dzieli Polaków. Wyborcy PiS przeciw
Publicystyka
Jerzy Haszczyński: Polska była proizraelska, teraz głosuje w ONZ za Palestyną
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?