Trzeba chcieć więcej

Cyfrowa rewolucja, Przemysł 4.0 – to nośne hasła, skrajnie często używanie w świecie biznesu, co może budzić podejrzenia dotyczące ich rzeczywistej zawartości.

Publikacja: 02.10.2018 21:00

Trzeba chcieć więcej

Foto: Fotolia

Są modne, trendy i znakomicie nadają się do różnych marketingowych sztuczek. Tylko że w tych pojęciach istnieje również warstwa po prostu prawdziwa. Jesteśmy świadkami kilku, następujących równocześnie, procesów cyfryzacji biznesu – od kwestii zarządczych poprzez relacje z klientem, e-commerce do zagadnień typowych dla Przemysłu 4.0, czyli na przykład personalizacji.

W tym tkwi spore wyzwanie dla branży IT. Co ważne, w mniejszym stopniu odnosi się ono do kwestii informatycznych dotyczących dużych graczy na rynku. Koncerny przeważnie są świadome cyfryzacyjnych wyzwań, podobnie jest w przypadku administracji publicznej, mimo że branża stale narzeka na małą pulę przetargów i zleceń.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Publicystyka
Marek Cichocki: Donald Trump robi dobrą minę do złej gry
Publicystyka
Jacek Nizinkiewicz: Minister może zostać rzecznikiem rządu. Tusk wybiera spośród 6-7 osób
Publicystyka
Tomasz Krzyżak: Biskupi muszą pokazać, że nie są gołosłowni
Publicystyka
Jędrzej Bielecki: Niemcy przestraszyły się Polski, zmieniają podejście do migracji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Publicystyka
Łukasz Adamski: Elegia dla blokowisk. Czym Nawrocki może zaimponować Trumpowi?