Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.10.2018 21:00 Publikacja: 02.10.2018 21:00
Foto: Fotolia
Są modne, trendy i znakomicie nadają się do różnych marketingowych sztuczek. Tylko że w tych pojęciach istnieje również warstwa po prostu prawdziwa. Jesteśmy świadkami kilku, następujących równocześnie, procesów cyfryzacji biznesu – od kwestii zarządczych poprzez relacje z klientem, e-commerce do zagadnień typowych dla Przemysłu 4.0, czyli na przykład personalizacji.
W tym tkwi spore wyzwanie dla branży IT. Co ważne, w mniejszym stopniu odnosi się ono do kwestii informatycznych dotyczących dużych graczy na rynku. Koncerny przeważnie są świadome cyfryzacyjnych wyzwań, podobnie jest w przypadku administracji publicznej, mimo że branża stale narzeka na małą pulę przetargów i zleceń.
Spektakularny atak Izraela na Iran obnażył słabość polityki prezydenta Stanów Zjednoczonych. Być może obnażył je...
Adam Szłapka to jedno z kilku nazwisk, które premier dostał do rozważania od koalicjantów na stanowisko rzecznik...
Biskupi nie powołali komisji ds. wyjaśnienia przypadków pedofilii w Kościele. Zamiast tego zmienili zespół, któr...
Szef niemieckiego MSW Alexander Dobrindt obiecał w poniedziałek w Warszawie ścisłą współpracę z naszym krajem w...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Donald Trump jest przyjacielem Sylvestra Stallone’a, na dodatek uwielbia mit Rocky’ego Balboy, będący ucieleśnie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas