Reklama
Rozwiń
Reklama

Alternatywa dla recyklingu

Iggy Pop musi lubić o sobie słuchać. Gdy grupa Cool Kids of Death wspomniała o nim w utworze „Dwadzieściakilka lat", niedługo później dostała szansę zagrać przed nim w Londynie. W przypadku braci Kacperczyków na razie stanęło na poleceniu ich na Facebooku – profil amerykańskiego muzyka śledzi 1,5 mln fanów, a utwór „IGGY" lubelskiego duetu doczekał się na nim pozytywnych reakcji. ł pło

Publikacja: 14.02.2020 18:00

Alternatywa dla recyklingu

Foto: Rzeczpospolita

„Jedyny Iggy to Iggy Pop", a jedyna relacja, która na dłuższą metę sprawdza się na muzycznej drodze Maćka i Pawła, to ta rodzinna. Po różnych projektach i krótkiej, acz intensywnej, karierze zespołu Suumoo Kacperczykowie dorobili się długogrającej płyty dopiero w braterskim formacie. To dość zaskakujące, skoro z Suumoo dopiero co grali na festiwalach w całej Polsce, a krytycy przepowiadali im wielką karierę. Ale albumem „Sztuki piękne" bracia przekonująco wyjaśniają, dlaczego musieli zrobić to właśnie we dwóch.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Plus Minus
„Posłuchaj Plus Minus”: Czy inteligencja jest tylko za Platformą
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Plus Minus
Odwaga pojednania. Nieznany głos abp. Kominka
Plus Minus
„Kubek na tsunami”: Żywotna żałoba przegadana ze sztuczną inteligencją
Plus Minus
„Kaku: Ancient Seal”: Zręczny bohater
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Plus Minus
„Konflikt”: Wojna na poważnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama