Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.09.2020 16:41 Publikacja: 18.09.2020 18:00
Casa Ermelinda Freitas Rosário Viosinho 2019 20 zł Quintas de Caíz Amarante Encostas de Caíz Avesso 2019 25 zł Awatere Valley Sauvignon Blanc 2019 30 zł
Foto: materiały prasowe
Po tym rytualnym marudzeniu czas na pochwały. Biedronka rzuciła latem – czyli jak trzeba – bodaj trzy etykiety vinho verde, ale albo rzucała oszczędnie, albo nie tam, gdzie żerowałem, dość, że nie wpadło mnie w łapy ani jedno. Większym sukcesem zakończyły się polowania w Lidlu, a okazy trafiły się mnie osobliwe.
Zacznijmy od tego, że w tym dyskoncie regularnie pojawiają się wina polskie. Winnica Niemczańska pokazała się ponownie, tym razem z Chardonnay Barrique 2019. Trzy miesiące w beczce dały w efekcie wino pełniejsze, waniliowe i ładnie ułożone, idealnie trafiające w gusta rodaków. Zrobione pod publiczkę? Tak, zobaczymy tylko, czy zaakceptuje ona cenę (50 zł). Polacy kochają też sauvignon blanc z Nowej Zelandii i kochają Awatere Valley Sauvignon Blanc 2019, które ma wszystko, czego chcemy: kuszący aromat pomarańczy, mineralność i kwasowość, które dają uczucie świeżości. Oto najlepsze wino na dziewczyńskie wieczorki, jakie możecie znaleźć w polskich dyskontach.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Punktem wspólnym dla dwóch różnych opowieści o Dorze Maar, kochance Pabla Picassa, jest fakt, że autorkami są ko...
„Fantastyczna 4: Pierwsze kroki” to nie tylko film superbohaterski, ale też pokaz efektownej koncepcji artystycz...
Opowiadania „Za tamtymi drzwiami” Sławomira Rogowskiego są jak zbiór odcinków, które składają się na pasjonujący...
Gra planszowa „Tkacze burz” ucieszy introwertyków: tu do zabawy nie potrzeba innych ludzi.
W świetle dzisiejszych konfliktów, dezinformacji i wojny informacyjnej nie można lekceważyć znaczenia książek.
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas