Reklama

Jak przedawkowałem media społecznościowe

Influencerzy to bardzo młodzi ludzie wykorzystywani przez system nieuczciwych agencji zarabiających na ich niedoświadczeniu i naiwności - mówi Jan Strojny, autor książki „Nie zostawaj influencerem”.

Publikacja: 02.02.2024 10:00

Jak przedawkowałem media społecznościowe

Foto: Mirosław Stelmach

Plus Minus: Gdybyś mógł, co zrobiłbyś z TikTokiem?

To oczywiste: zamknąłbym go. W ogóle zlikwidowałbym „zawód” influencera, a zostawił w sieci tylko ludzi budujących swoje marki osobiste, takich, którzy mają wiedzę na dany temat i mogą się nią dzielić z innymi. Pozostałych wyrzuciłbym do kosza.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
podcast
„Posłuchaj Plus Minus” – Żyjemy w terrorze wolności
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Plus Minus
„K-popowe łowczynie demonów”: Dobro i zło, jakich nie znaliśmy
Plus Minus
„Samotność Janosika. Biografia Marka Perepeczki”: Mężczyzna na dwa tapczany
Plus Minus
„Cronos: Nowy Świt”: Horror w Hucie im. Lenina
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Plus Minus
„Peacemaker”: Żarty się skończyły
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama