Jak przedawkowałem media społecznościowe

Influencerzy to bardzo młodzi ludzie wykorzystywani przez system nieuczciwych agencji zarabiających na ich niedoświadczeniu i naiwności - mówi Jan Strojny, autor książki „Nie zostawaj influencerem”.

Publikacja: 02.02.2024 10:00

Jak przedawkowałem media społecznościowe

Foto: Mirosław Stelmach

Plus Minus: Gdybyś mógł, co zrobiłbyś z TikTokiem?

To oczywiste: zamknąłbym go. W ogóle zlikwidowałbym „zawód” influencera, a zostawił w sieci tylko ludzi budujących swoje marki osobiste, takich, którzy mają wiedzę na dany temat i mogą się nią dzielić z innymi. Pozostałych wyrzuciłbym do kosza.

Pozostało jeszcze 97% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Plus Minus
„Samotność pól bawełnianych”: Być samotnym jak John Malkovich
Plus Minus
Podcast „Posłuchaj Plus Minus”: Sztuczna inteligencja zabierze nam pracę
Plus Minus
„Fenicki układ”: Filmowe oszustwo
Plus Minus
„Kaori”: Kryminał w świecie robotów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Plus Minus
„Project Warlock II”: Palec nie schodzi z cyngla