Z danych Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego wynika, że Polacy kupili 25 milionów hektolitrów piwa, czyli o 12 procent więcej niż rok wcześniej.
– W całym 2007 roku producenci piwa sprzedadzą w Polsce o około 10 procent piwa więcej niż w 2006 roku – szacuje Marcin Piróg, prezes Carlsberg Polska, trzeciego producenta piwa w Polsce, oraz szef Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego .
Kończącego się roku nie podsumował jeszcze lider krajowego rynku piwa Kompania Piwowarska, do której należą między innymi marki: Tyskie i Żubr.
W pierwszym półroczu firma ta sprzedała 6,9 miliona hektolitrów piwa, o 21 procent więcej niż w pierwszych sześciu miesiącach ubiegłego roku.
W ciągu trzech kwartałów 2007 roku przychody Grupy Żywiec, drugiego producenta piwa w Polsce, przekroczyły 2,7 miliarda złotych. Były o około 13,3 procent wyższe niż rok wcześniej.