Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 21.04.2015 22:00 Publikacja: 21.04.2015 22:00
Foto: Fotorzepa/ Robert Gardziński
Pod koniec 2014 roku Belvedere ogłosił strategię „Znów w grze 2018". Na czym głównie opiera się ten plan?
Jean-Noël Reynaud: Nasza strategia składa się z trzech głównych filarów: pozbycia się niestrategicznych aktywów, optymalizacji biznesu we wszystkich krajach, w których działamy oraz rozwoju i poprawie wyników w kluczowych dla nas kategoriach produktów, czyli w wódce, szkockiej whisky z marką William Peel, winach pod marką Fruits & Wine (wina z sokiem o obniżonej zawartości alkoholu – red.) oraz likierach Marie Brizard.
Jeśli stanowiska we władzach spółek Skarbu Państwa – tradycyjnie już obarczone ryzykiem politycznym – zostaną je...
Przy zachodzących w Polsce zmianach pokoleniowych i ekonomicznych gastronomia jest wręcz skazana na sukces, choc...
Negocjowana właśnie umowa Unii z Indiami to strategiczne posunięcie, które może na nowo zakotwiczyć Europę w mul...
W świecie pełnym konfliktów i przemocy, w którym współzależność stała się bronią, a dotychczasowe sojusze trzeba...
Ostatnie działania polskiego rządu na rzecz przemysłu stalowego nie są dalekosiężną, strategiczną odpowiedzią na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas