Reklama

Belvedere chce Sobieskim walczyć o globalny rynekw wódki

Polska jest dla nas obecnie centrum rozwijania biznesu w Europie Środkowej. Chcemy dzięki temu wzmocnić pozycję w Czechach, na Słowacji i Węgrzech – mówi Beacie Drewnowskiej prezes grupy alkoholowej Belvedere Jean-Noël Reynaud.

Publikacja: 21.04.2015 22:00

Belvedere chce Sobieskim walczyć o globalny rynekw wódki

Foto: Fotorzepa/ Robert Gardziński

Pod koniec 2014 roku Belvedere ogłosił strategię „Znów w grze 2018". Na czym głównie opiera się ten plan?

Jean-Noël Reynaud: Nasza strategia składa się z trzech głównych filarów: pozbycia się niestrategicznych aktywów, optymalizacji biznesu we wszystkich krajach, w których działamy oraz rozwoju i poprawie wyników w kluczowych dla nas kategoriach produktów, czyli w wódce, szkockiej whisky z marką William Peel, winach pod marką Fruits & Wine (wina z sokiem o obniżonej zawartości alkoholu – red.)  oraz likierach Marie Brizard.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz:: Kupujemy okręty, czyli gospodarka, głupcze!
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Nie wysokość, ale jakość. Dlaczego polskie podatki szkodzą gospodarce?
Opinie Ekonomiczne
Strategia, która COŚ zmienia
Opinie Ekonomiczne
Kiedy w końcu na emeryturę? Miejsce pracy decyduje za nas
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Wyścig Rosji z czasem
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama