Cydry nie będą chwilową modą

Polski cydr nie osiągnie sukcesu eksportowego, konkurując ceną z produktami wytwarzanymi na masową skalę przez globalne koncerny – mówi w rozmowie z Beatą Drewnowską prezes winiarskiej grupy Ambra Robert Ogór.

Publikacja: 24.03.2016 20:00

Cydry nie będą chwilową modą

Foto: materiały prasowe

W 2015 roku wydatki Polaków na cydr zwiększyły się o ponad 40 proc. W tym roku będzie podobnie?

Jesteśmy ostrożni, ale nadal zakładamy, że będzie to wzrost dwucyfrowy. Od września do listopada 2015 roku sprzedaży cydru, co było dużym zaskoczeniem, zmalała rok do roku. Pierwsze dwa miesiące 2016 pokazały już jednak wyraźne wzrosty i uważamy, że tak powinno być także w kolejnych miesiącach.

Pozostało 94% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Gospodarka wciąż w strefie cienia
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Opinie Ekonomiczne
Piotr Skwirowski: Nie czarne, ale już ciemne chmury nad kredytobiorcami
Ekonomia
Marek Ratajczak: Czy trzeba umoralnić człowieka ekonomicznego
Opinie Ekonomiczne
Krzysztof Adam Kowalczyk: Klęska władz monetarnych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Opinie Ekonomiczne
Andrzej Sławiński: Przepis na stagnację