Cydry nie będą chwilową modą

Polski cydr nie osiągnie sukcesu eksportowego, konkurując ceną z produktami wytwarzanymi na masową skalę przez globalne koncerny – mówi w rozmowie z Beatą Drewnowską prezes winiarskiej grupy Ambra Robert Ogór.

Publikacja: 24.03.2016 20:00

Cydry nie będą chwilową modą

Foto: materiały prasowe

W 2015 roku wydatki Polaków na cydr zwiększyły się o ponad 40 proc. W tym roku będzie podobnie?

Jesteśmy ostrożni, ale nadal zakładamy, że będzie to wzrost dwucyfrowy. Od września do listopada 2015 roku sprzedaży cydru, co było dużym zaskoczeniem, zmalała rok do roku. Pierwsze dwa miesiące 2016 pokazały już jednak wyraźne wzrosty i uważamy, że tak powinno być także w kolejnych miesiącach.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Opinie Ekonomiczne
Janusz Jankowiak: Permanentna kampania wyborcza to gra ryzykowna dla gospodarki
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Opinie Ekonomiczne
Maciej Miłosz: Trudno rządzić, nie mając zdania. Czy leci z nami pilot?
Opinie Ekonomiczne
Czy liderzy polityczni zapobiegną recesji w Polsce, Unii, USA?
Opinie Ekonomiczne
Prezydentura Nawrockiego będzie osłabiać giełdę i złotego, podbijać koszt długu
Opinie Ekonomiczne
Cieślak-Wróblewska: Finanse publiczne to temat tabu, którego nie możemy dłużej unikać