Reklama

Cydry nie będą chwilową modą

Polski cydr nie osiągnie sukcesu eksportowego, konkurując ceną z produktami wytwarzanymi na masową skalę przez globalne koncerny – mówi w rozmowie z Beatą Drewnowską prezes winiarskiej grupy Ambra Robert Ogór.

Publikacja: 24.03.2016 20:00

Cydry nie będą chwilową modą

Foto: materiały prasowe

W 2015 roku wydatki Polaków na cydr zwiększyły się o ponad 40 proc. W tym roku będzie podobnie?

Jesteśmy ostrożni, ale nadal zakładamy, że będzie to wzrost dwucyfrowy. Od września do listopada 2015 roku sprzedaży cydru, co było dużym zaskoczeniem, zmalała rok do roku. Pierwsze dwa miesiące 2016 pokazały już jednak wyraźne wzrosty i uważamy, że tak powinno być także w kolejnych miesiącach.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok.

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia. Czytaj, to co ważne.
Reklama
Opinie Ekonomiczne
Hubert A. Janiszewski: Obiecanki cacanki, a naród się cieszy…
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Afera na sierpień
Opinie Ekonomiczne
Marcin Zieliński: Ukryte pułapki nowego budżetu UE dla Polski
Opinie Ekonomiczne
Przemysław Tychmanowicz: Likwidacji podatku Belki nie ma, ale też jest OKI
Opinie Ekonomiczne
Polska wciąż importuje rosyjskie węglowodory
Reklama
Reklama