Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.05.2018 23:37 Publikacja: 03.05.2018 23:37
Foto: 123rf.com
Właściciele starszych galerii są zmuszeni do modernizacji: muszą przeznaczyć więcej miejsca na rozrywkę i gastronomię, by wabić klientów w niedziele bez zakupów. Dlatego aż co piąty metr kwadratowy oddany w najbliższym czasie do użytku będzie wchodził w skład powierzchni starego obiektu handlowego, poddawanego przebudowie.
Zyskują też mniejsi. Pokazują to dane Centrum Monitorowania Rynku za marzec. W tym miesiącu – pierwszym z zakazem handlu – sklepy małoformatowe (o powierzchni do 300 mkw.) mogły cieszyć się wzrostem wartości sprzedaży o 23 proc. w porównaniu z lutym. Przybyło także transakcji: było ich o 18 proc. więcej. Wpływ na to miały zapewne wielkanocne zakupy i fakt, że marzec był o trzy dni dłuższy niż luty. Ale nie tylko. Część klientów – zniechęconych odległymi molochami z niedzielnym fast foodem i fitnessem, ale bez otwartych marketów i sieciówek – decyduje się na zakupy w mniejszych sklepach, bliżej domu. I tam, częściej niż dotąd, zostawia swoje pieniądze.
Deweloper magazynowy, spółka Panattoni, dostał 10,2 mln euro kredytu na budowę trzeciej, ostatniej hali w parku...
Aż 630 tys. mkw. z 1,1 mln mkw. wynajętych w pierwszym kwartale to odnowienie umów – wynika z analiz firmy dorad...
MY Park, czeski inwestor i deweloper, kupuje od BHM Group sieć dziesięciu parków handlowych A-Centrum zlokalizow...
Jak zmienia się zdolność kredytowa przeciętnie zarabiających singli, bezdzietnych par i rodzin sprawdzają portal...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Korzystne otoczenie biznesowe, wykwalifikowana siła robocza i stosunkowo niskie koszty przyciągają do Katowic co...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas