Reklama

Przyciąganie ludzi to nasze główne zadanie

To proste: trzeba się ciągle dostosowywać i mieć pomysły. Centrum handlowe to nie żaden high-tech tylko no-tech. Rób to, co na świecie robione jest dobrze, nie rób tego, co się nie sprawdziło - mówi Yoram Reshef, dyrektor generalny Centrum Handlowego Blue City.

Publikacja: 29.06.2018 02:21

Przyciąganie ludzi to nasze główne zadanie

Foto: materiały prasowe

Rz: Rozwój handlu w internecie, zakaz handlu w niedzielę, nowe, duże galerie otwierające się w stolicy – jak radzić sobie w tych czasach?

Yoram Reshef, dyrektor generalny Centrum Handlowego Blue City: To proste: trzeba się ciągle dostosowywać i mieć pomysły. Centrum handlowe to nie żaden high-tech tylko no-tech. Rób to, co na świecie robione jest dobrze, nie rób tego, co się nie sprawdziło. Naszym zadaniem jako zarządcy jest to, co zawsze: robić wszystko, by przyciągać do centrum ludzi. Teraz zwłaszcza w niedziele. Konkurencja jest ogromna i sklepy nie ustawiają się w kolejce do galerii, ale to galerie muszą zabiegać o sklepy. Powszechnie oczekiwany jest fit-out, a to są wielkie koszty.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
White Stone Development wybuduje mieszkania w Warszawie i Szczecinie
Nieruchomości
PRS. Ponad pół tysiąca lokali na wynajem w AFI Home Metro Zachód
Nieruchomości
Radom. Idea Aurora na mecie
Nieruchomości
Po mieszkaniowy luksus na Mokotów, Powiśle i Saską Kępę
Nieruchomości
Cordia buduje mieszkania na Costa del Sol
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama