Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.06.2018 02:23 Publikacja: 29.06.2018 02:23
Na dachu Galerii Młociny znajdą się ogród, strefa restauracyjna i scena.
Foto: materiały prasowe
W branży trwa ruch, nowe centra handlowe powstają, adaptując najnowsze rozwiązania sprowadzające się do jednego – przyciągania klientów, stare galerie przechodzą metamorfozę, by dotrzymac kroku i dopasować się do nowych wyzwań.
A jakie to wyzwania? Rosnący udział seniorów w grupie klientów, doświadczenie – a nie tylko zakupy, szybkość i wygoda, nacisk na zdrowie, wielokanałowość sprzedaży i wielofunkcyjność obiektów – to sześć głównych trendów, które będą kształtowały przyszłość handlu w Polsce, zidentyfikowanych przez ekspertów firmy Knight Frank we współpracy z agencją badawczą Inquiry i Polską Radą Centrów Handlowych.
Na rynku działek letniskowych rośnie liczba transakcji, rosną też oczekiwania kupujących – wynika z analiz sieci...
Rosnąca zdolność kredytowa klientów i spadające ceny mieszkań na rynku wtórnym to szansa na zakup większego lub...
Deweloper magazynowy, spółka Panattoni, dostał 10,2 mln euro kredytu na budowę trzeciej, ostatniej hali w parku...
Aż 630 tys. mkw. z 1,1 mln mkw. wynajętych w pierwszym kwartale to odnowienie umów – wynika z analiz firmy dorad...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
MY Park, czeski inwestor i deweloper, kupuje od BHM Group sieć dziesięciu parków handlowych A-Centrum zlokalizow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas