Reklama

Pierwsze biuro w Polsce ze znaczkiem WELL

Siedziba firmy projektowej BuroHappold w wieżowcu Spektrum Tower otrzymała nowatorski certyfikat.

Aktualizacja: 02.10.2018 12:42 Publikacja: 02.10.2018 12:39

BuroHappold, sala konferencyjna

BuroHappold, sala konferencyjna

Foto: materiały prasowe

Siedziba BuroHappold w warszawskim biurowcu Spektrum Tower blisko ronda ONZ (charakterystyczna dawna kwatera główna Telekomunikacji Polskiej) uzyskała certyfikat WELL. To stworzony w USA w 2014 r. nowatorski system oceny skupiający się wyłącznie na zdrowiu i samopoczuciu użytkowników nieruchomości.

Siedziba BuroHappold Polska została oceniona w siedmiu głównych kategoriach, obejmujących zagadnienia takie jak: powietrze, woda, światło, odżywanie, kondycja fizyczna, komfort i umysł. Spółka podkreśla, że chociaż w biurze pracuje ponad 130 osób, to jest cicho – dzięki przemyślanym podziałom przestrzeni: wydzieleniu miejsc do spotkań i pracy w skupieniu, pomieszczeń socjalnych oraz stanowisk z dużym sprzętem biurowym.

– Na naszym rynku można zaobserwować wyraźne trendy, które na zaawansowanych rynkach, jak w USA czy Europie Zachodniej, funkcjonują już od jakiegoś czasu. Biorąc pod uwagę tamte doświadczenia, przyszłość rynku to skupienie się na komforcie i zdrowiu osób pracujących w biurowcach – mówiła niedawno „Rzeczpospolitej” Monika A. Dębska-Pastakia, prezes Knight Frank. - W Polsce jest na razie kilka obiektów przekwalifikowanych w systemie WELL. Duża konkurencja między deweloperami o najemców, a najemców o pracowników spowoduje, że te aspekty będą wyznaczać nowe trendy – podkreśliła.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
Rusza rewitalizacja kopalni „Wieczorek”. Powstanie Dzielnica Nowych Technologii
Nieruchomości
PRS. Pierwsze certyfikaty dla Resi4Rent
Nieruchomości
Deweloperzy i długo, długo nic. Kto i gdzie buduje mieszkania w Polsce?
Nieruchomości
Ceny mieszkań nie rosną, ale część klientów wciąż odkłada zakupy
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama