Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.10.2018 12:42 Publikacja: 02.10.2018 12:39
BuroHappold, sala konferencyjna
Foto: materiały prasowe
Siedziba BuroHappold w warszawskim biurowcu Spektrum Tower blisko ronda ONZ (charakterystyczna dawna kwatera główna Telekomunikacji Polskiej) uzyskała certyfikat WELL. To stworzony w USA w 2014 r. nowatorski system oceny skupiający się wyłącznie na zdrowiu i samopoczuciu użytkowników nieruchomości.
Siedziba BuroHappold Polska została oceniona w siedmiu głównych kategoriach, obejmujących zagadnienia takie jak: powietrze, woda, światło, odżywanie, kondycja fizyczna, komfort i umysł. Spółka podkreśla, że chociaż w biurze pracuje ponad 130 osób, to jest cicho – dzięki przemyślanym podziałom przestrzeni: wydzieleniu miejsc do spotkań i pracy w skupieniu, pomieszczeń socjalnych oraz stanowisk z dużym sprzętem biurowym.
– Na naszym rynku można zaobserwować wyraźne trendy, które na zaawansowanych rynkach, jak w USA czy Europie Zachodniej, funkcjonują już od jakiegoś czasu. Biorąc pod uwagę tamte doświadczenia, przyszłość rynku to skupienie się na komforcie i zdrowiu osób pracujących w biurowcach – mówiła niedawno „Rzeczpospolitej” Monika A. Dębska-Pastakia, prezes Knight Frank. - W Polsce jest na razie kilka obiektów przekwalifikowanych w systemie WELL. Duża konkurencja między deweloperami o najemców, a najemców o pracowników spowoduje, że te aspekty będą wyznaczać nowe trendy – podkreśliła.
MY Park, czeski inwestor i deweloper, kupuje od BHM Group sieć dziesięciu parków handlowych A-Centrum zlokalizow...
Jak zmienia się zdolność kredytowa przeciętnie zarabiających singli, bezdzietnych par i rodzin sprawdzają portal...
Korzystne otoczenie biznesowe, wykwalifikowana siła robocza i stosunkowo niskie koszty przyciągają do Katowic co...
Zmagający się z zadłużeniem belgijski deweloper spłacił krytyczną serię obligacji. W lipcu i wrześniu zapadają o...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Klienci mają w czym wybierać. Rynek pierwotny oferuje mieszkania na różnym etapie zaawansowania budowy. Ceny nie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas