Reklama

Co nowego polecają producenci narzędzi

Publikacja: 09.02.2009 00:22

[srodtytul]Szybkie malowanie[/srodtytul]

Do pokrywania dużych powierzchni farbą, bejcą czy lakierem firma Proma Polska poleca agregat natryskowy HV 3000 marki Earlex. Urządzenie sprawdzi się w malowaniu sufitów, ścian, elewacji czy mebli. W ciągu minuty można pokryć 4 mkw. powierzchni – zapewnia producent. cena: 967 zł

[srodtytul]Błyskawiczne wiercenie[/srodtytul]

Wiertarkę udarową GSB 16 RE Professional oferuje Bosch. Duża moc (750 W) i kompaktowa budowa (2,2 kg) to według producenta zalety nowego urządzenia. Atutami są też ergonomiczna rękojeść z miękką okładziną i uchwyt autolock umożliwiający szybką wymianę narzędzi przy użyciu jednej ręki. cena: 450 zł

[srodtytul]Dokładne mierzenie[/srodtytul]

Reklama
Reklama

Stanley poszerza ofertę urządzeń laserowych o obrotowy niwelator FatMax RL350GRN. Laser sprawdzi się podczas prac wymagających dokładności i dużego zasięgu pomiaru. Wirujący promień lasera ułatwia precyzyjne wyznaczanie poziomów, pionów i niewielkich spadków. cena: 5350 zł.

[srodtytul]Szybkie malowanie[/srodtytul]

Do pokrywania dużych powierzchni farbą, bejcą czy lakierem firma Proma Polska poleca agregat natryskowy HV 3000 marki Earlex. Urządzenie sprawdzi się w malowaniu sufitów, ścian, elewacji czy mebli. W ciągu minuty można pokryć 4 mkw. powierzchni – zapewnia producent. cena: 967 zł

Reklama
Nieruchomości
Klienci liczą, porównują, negocjują. „Nie można bawić się cenami”
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Nieruchomości
Inwestorzy PRS mieli budować w Polsce na wyścigi. Co ich powstrzymało?
Nieruchomości
Marcin Dumania, prezes Sun & Snow: Może być więcej okazji na rynku apartamentów wakacyjnych
Nieruchomości
Polski kapitał docenił nieruchomości komercyjne
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Nieruchomości
Co grozi deweloperom za nieprzestrzeganie ustawy o jawności cen mieszkań?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama