Reklama

Co proponują producenci podłóg i drzwi

Publikacja: 12.10.2009 01:33

Co proponują producenci podłóg i drzwi

Foto: Archiwum

[b]do łazienki[/b]

Witex poleca panele laminowane, które sprawdzą się także w łazience. Producent zapewnia, że są wytrzymałe i odporne na działanie wody i pary dzięki zastosowaniu specjalnej płyty nośnej. Dodatkową ochronę zapewniają impregnowane krawędzie. Do montażu paneli nie jest potrzebny klej, system nie wymaga więc dodatkowych elementów uszczelniających.

Cena detaliczna: 109,90 zł –129,9 zł (za mkw.)

[b]do biura[/b]

Dąb Tarbek Ciemny i Hikora Philadelphia to nowe wzory laminowanych paneli marki Classen, dostępne w sieci RuckZuck. Podłogi sprawdzą się zarówno w domach, jak i obiektach użyteczności publicznej – zapewnia producent. Oba wzory mają klasy ścieralności jedne z najwyższych. Podłogi można szybko ułożyć bez potrzeby używania kleju.

Reklama
Reklama

Cena: 37,99 – 44,99 zł (za mkw.)

[b]do salonu[/b]

Drewniane podłogi Jesion Rustic to propozycja marki Royal Floor. Wyraźny rysunek usłojenia oraz przeplatające się barwy – od jasnej żółci do ciemnego brązu – to charakterystyczne cechy podłogi – opisuje producent. Podłoga świetnie się sprawdza w klasycznie urządzonych pomieszczeniach z tradycyjnymi meblami. Montuje się ją bez kleju.

Cena: 119 zł za mkw.

[b]do łazienki[/b]

Witex poleca panele laminowane, które sprawdzą się także w łazience. Producent zapewnia, że są wytrzymałe i odporne na działanie wody i pary dzięki zastosowaniu specjalnej płyty nośnej. Dodatkową ochronę zapewniają impregnowane krawędzie. Do montażu paneli nie jest potrzebny klej, system nie wymaga więc dodatkowych elementów uszczelniających.

Reklama
Nieruchomości
Deweloperzy lubią „obwarzanki” i kurorty. A co lubią klienci?
Nieruchomości
„Pomysły” deweloperów, czyli jak z domu może powstać blok
Nieruchomości
Skycity Gdynia z widokiem na morze, las i miasto
Nieruchomości
Czy mieszkanie na wynajem da jeszcze zarobić
Nieruchomości
Fabryka Park Katowice z nowym właścicielem. Czy obiekt jeszcze urośnie?
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama