Reklama

Co proponują producenci do kuchni i łazienek

Publikacja: 02.11.2009 00:10

Co proponują producenci do kuchni i łazienek

Foto: Archiwum

[srodtytul]ze srebrnym profilem[/srodtytul]

Kabiny Geo 6 to propozycja marki Koło. Sprawdzają się także w małych pokojach kąpielowych – zapewnia producent. Masywne srebrne profile oraz grube i transparentne szkło hartowane to cechy charakterystyczne tej serii. Do wyboru są modele o różnych wymiarach. Kabiny są łatwe w czyszczeniu dzięki systemowi odpinania drzwi.

Cena: 1244 zł (kabina półokrągła, 80x190 cm)

[srodtytul]z kwarcem[/srodtytul]

Zlewozmywaki z linii Signus firmy Schock są produkowane z nowoczesnego materiału – nanogranit cristadur, który zawiera do 85 proc. kwarcu i 15 proc. akrylu. Produkt jest odporny na uderzenia i zarysowania. Łatwo go utrzymać w czystości. W serii są zlewozmywaki jedno-, półtora- i dwukomorowe.

Reklama
Reklama

Cena: 1699 zł (zlewozmywak jednokomorowy, 860 x 500 x 195 mm)

[srodtytul] z gładką wylewką [/srodtytul]

Baterie Mini Surf z gładką powierzchnią wylewki oferuje Cifial. Seria składa się z kilku baterii – umywalkowej, bidetowej i wannowo-natryskowej. Produkty są wykończone błyszczącym chromem. Baterie są utrzymane w minimalistycznym stylu, sprawdzą się nawet w małej łazience.

Cena: 427 zł (bateria natryskowa), 728 zł (wannowo-natryskowa)

[srodtytul] bez progów[/srodtytul]

Conoflat to nowa linia brodzików firmy Kaldewei. Seria wyróżnia się bezprogową zabudową w płaszczyźnie podłogi. Brodziki, wykonane ze stali emaliowanej o grubości 3,5 mm, zaprojektowano w mediolańskim biurze projektowym Sottsass Associati. Są w różnych rozmiarach i kolorach – także czarnym.

Reklama
Reklama
Nieruchomości
Deweloperzy lubią „obwarzanki” i kurorty. A co lubią klienci?
Nieruchomości
„Pomysły” deweloperów, czyli jak z domu może powstać blok
Nieruchomości
Skycity Gdynia z widokiem na morze, las i miasto
Nieruchomości
Czy mieszkanie na wynajem da jeszcze zarobić
Nieruchomości
Fabryka Park Katowice z nowym właścicielem. Czy obiekt jeszcze urośnie?
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama