Reklama

Tower Investments idzie w ciasta i handel w sieci

Deweloper z zaskakującymi pomysłami na rozszerzenie działalności w czasie pandemii.

Publikacja: 17.09.2020 10:35

Tower Investments idzie w ciasta i handel w sieci

Foto: materiały prasowe

Spółka specjalizująca się w wyszukiwaniu lokalizacji i budowie sklepów dla sieci spożywczych, stacji benzynowych czy fast foodów, zaktualizowała strategię o zaskakujące elementy. Motywacją rozszerzenia działalności jest pandemia, która mocno wpłynęła na podstawowy rynek: sieci zwolniły z ekspansją, a e-commerce rozkwitł.

Tower Investments zamierza wykorzystać kupiony w poprzednie wakacje majątek upadłej firmy cukierniczej i rozwinąć biznes we współpracy z Adamem i Piotrem Gesslerami. Manufaktura Gessler może teraz produkować 1 tys. ton pakowanych ciast rocznie i 2 tys. ton innych produktów (m.in. lody w proszku, kisiele itp.). Zarząd wskazuje, że rynek cukierniczy w Polsce ma wartość ponad 12 mld zł rocznie, a jeśli chodzi o pakowane ciasta, konkurencja jest ograniczona.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Mieszkanie dla singla, dla pary, dla rodziny. To dobry czas na szukanie lokalu?
Nieruchomości
Popyt na biura nakręcają renegocjacje umów
Nieruchomości
Trójmiasto zdominowało rynek mieszkań premium. Ta część rynku też nie ma lekko
Nieruchomości
Deweloperzy lubią „obwarzanki” i kurorty. A co lubią klienci?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Nieruchomości
„Pomysły” deweloperów, czyli jak z domu może powstać blok
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama