Reklama

Kolejne hotele PHH z globalnymi szyldami

Polski Holding Hotelowy zacieśnia współpracę z grupą InterContinental.

Publikacja: 30.10.2020 10:39

Kolejne hotele PHH z globalnymi szyldami

Foto: Hotel Katowice

Należący do kontrolowanego przez Skarb Państwa holdingu, liczący 183 pokoje Hotel Katowice będzie, jako pierwszy w Polsce, funkcjonować pod marką voco stworzoną przez InterContinental Hotels Group dla obiektów premium. Z kolei liczący 128 pokojów Hotel Huzar w Lublinie będzie działać pod również należącym do ICHG szyldem Holiday Inn Express. Partnerzy zawarli umowy franczyzowe, teraz oba hotele przejdą modernizację.

– Z 13 otwartymi hotelami pod marką IHG i ponad 20 w przygotowaniu, Polska stała się ważnym rynkiem wzrostu dla IHG i cieszymy się, że możemy dalej zwiększać naszą obecność w tym kraju z naszym zaufanym partnerem, PHH - skomentował Miguel Martins, dyrektor ds. rozwoju w Europie Północnej w IHG. - Jesteśmy szczególnie podekscytowani możliwością wprowadzenia voco do Polski, ponieważ z powodzeniem rozwijamy tę markę na innych kluczowych rynkach na całym świecie. Czas pokazał, że hotele włączone do marki voco mają bardzo dobre wyniki i nie możemy się doczekać, aż charakter brandu zagości w Katowicach – podkreślił.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Mieszkanie dla singla, dla pary, dla rodziny. To dobry czas na szukanie lokalu?
Nieruchomości
Popyt na biura nakręcają renegocjacje umów
Nieruchomości
Trójmiasto zdominowało rynek mieszkań premium. Ta część rynku też nie ma lekko
Nieruchomości
Deweloperzy lubią „obwarzanki” i kurorty. A co lubią klienci?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Nieruchomości
„Pomysły” deweloperów, czyli jak z domu może powstać blok
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama