Agnieszka Grotkowska - Musisz wiedzieć, co sprzedajesz

Aktualizacja: 10.03.2017 07:57 Publikacja: 09.03.2017 23:01

Sprzedaż mieszkania to proces, do którego musimy się bardzo dobrze przygotować. Przede wszystkim trzeba je odpowiednio wycenić. Dobra wycena to porównanie cen na rynku, przyjrzenie się konkurencji, sprawdzenie, czy mieszkań w okolicy jest dużo i czy jest na nie popyt.

Ważny jest też marketing. Lokal musi być atrakcyjnie przedstawiony potencjalnym klientom. Na pewno trzeba go gruntownie posprzątać, pozbyć się nadmiaru rzeczy, naprawić usterki.  Ofertę warto umieścić na popularnych portalach. Można też powiesić banner z informacją o sprzedaży na ogrodzeniu albo balkonie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Nieruchomości
Tyle płacimy za mieszkania z drugiej ręki. Nie ma spektakularnych przecen
Nieruchomości
BGK wspiera kredytem rzymską inwestycję polskiej hotelarskiej Grupy Molo
Nieruchomości
Indeks nastrojów. Deweloperzy mówią o podwyżkach cen mieszkań
Nieruchomości
Nieruchomości komercyjne na radarach polskich inwestorów. Jaki mają potencjał?
Nieruchomości
OVAL Sky, czyli inwestycja w potencjał Warszawy. Projekt Grupy Dekpol na Woli
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama