Niższa cena już nie wystarczy, klienci chcą więcej atrakcji

Jesteśmy świadkami jednego z najciekawszych procesów zmian dotyczących handlu w Polsce. Centra wyprzedaży przestają być centrami wyprzedaży właśnie, a stają się bardziej klasycznymi galeriami handlowymi spełniającymi różne funkcje, także rozrywkowe.

Publikacja: 28.07.2017 00:42

Niższa cena już nie wystarczy, klienci chcą więcej atrakcji

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Ten proces ma sporo różnych wymiarów, ale przede wszystkim świadczy o jednym: wyłącznie wyprzedażowa, outletowa funkcja tego typu placówek przestaje wystarczać. Klienci oczekują czegoś więcej niż tylko sklepów z niższymi niż gdzie indziej cenami. Oczywiście może to oznaczać, że nasz model outletowy się po prostu nie sprawdza, ceny proponowane przez centra wyprzedażowe są za mało atrakcyjne, żeby przyciągnąć wystarczająco dużo ludzi. Dlatego ofertę sklepową trzeba uzupełnić na przykład multipleksem, aby całość od strony biznesowej jakoś się posklejała.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Nieruchomości
Robyg wybuduje osiedle przy zabytkowym browarze Haasego. Prawie 1,5 tys. mieszkań
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Nieruchomości
Rynek nieruchomości rok po powołaniu rządu. Ile dowiozły ministerstwa?
Nieruchomości
Mieszkaniówka na karuzeli
Nieruchomości
Polska centralna. Magnes na firmy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Nieruchomości
Przez wynajem na doby wspólnota zapłaci więcej