Niższa cena już nie wystarczy, klienci chcą więcej atrakcji

Jesteśmy świadkami jednego z najciekawszych procesów zmian dotyczących handlu w Polsce. Centra wyprzedaży przestają być centrami wyprzedaży właśnie, a stają się bardziej klasycznymi galeriami handlowymi spełniającymi różne funkcje, także rozrywkowe.

Publikacja: 28.07.2017 00:42

Niższa cena już nie wystarczy, klienci chcą więcej atrakcji

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Ten proces ma sporo różnych wymiarów, ale przede wszystkim świadczy o jednym: wyłącznie wyprzedażowa, outletowa funkcja tego typu placówek przestaje wystarczać. Klienci oczekują czegoś więcej niż tylko sklepów z niższymi niż gdzie indziej cenami. Oczywiście może to oznaczać, że nasz model outletowy się po prostu nie sprawdza, ceny proponowane przez centra wyprzedażowe są za mało atrakcyjne, żeby przyciągnąć wystarczająco dużo ludzi. Dlatego ofertę sklepową trzeba uzupełnić na przykład multipleksem, aby całość od strony biznesowej jakoś się posklejała.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nieruchomości
Inwestorzy zameldują się na rynku magazynów?
Nieruchomości
Czeski inwestor MY Park na zakupach w Polsce
Nieruchomości
Na jakie mieszkania nas stać? Jaki jest wybór lokali na przeciętną kieszeń?
Nieruchomości
Katowice przyciągają coraz więcej firm z branży IT. Czym kusi miasto?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Nieruchomości
Ghelamco Group wykupiło obligacje. Duża ulga dla inwestorów