Reklama

Niższa cena już nie wystarczy, klienci chcą więcej atrakcji

Jesteśmy świadkami jednego z najciekawszych procesów zmian dotyczących handlu w Polsce. Centra wyprzedaży przestają być centrami wyprzedaży właśnie, a stają się bardziej klasycznymi galeriami handlowymi spełniającymi różne funkcje, także rozrywkowe.

Publikacja: 28.07.2017 00:42

Niższa cena już nie wystarczy, klienci chcą więcej atrakcji

Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała

Ten proces ma sporo różnych wymiarów, ale przede wszystkim świadczy o jednym: wyłącznie wyprzedażowa, outletowa funkcja tego typu placówek przestaje wystarczać. Klienci oczekują czegoś więcej niż tylko sklepów z niższymi niż gdzie indziej cenami. Oczywiście może to oznaczać, że nasz model outletowy się po prostu nie sprawdza, ceny proponowane przez centra wyprzedażowe są za mało atrakcyjne, żeby przyciągnąć wystarczająco dużo ludzi. Dlatego ofertę sklepową trzeba uzupełnić na przykład multipleksem, aby całość od strony biznesowej jakoś się posklejała.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Nieruchomości
Coraz mniej wolnych miejsc noclegowych w górach i nad morzem
Nieruchomości
Ronson liczy na wzrost sprzedaży mieszkań
Nieruchomości
Fabryka Park w Katowicach w nowych rękach
Nieruchomości
White Stone Development wybuduje mieszkania w Warszawie i Szczecinie
Nieruchomości
PRS. Ponad pół tysiąca lokali na wynajem w AFI Home Metro Zachód
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama