Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 28.07.2017 00:42 Publikacja: 28.07.2017 00:42
Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompała
Ten proces ma sporo różnych wymiarów, ale przede wszystkim świadczy o jednym: wyłącznie wyprzedażowa, outletowa funkcja tego typu placówek przestaje wystarczać. Klienci oczekują czegoś więcej niż tylko sklepów z niższymi niż gdzie indziej cenami. Oczywiście może to oznaczać, że nasz model outletowy się po prostu nie sprawdza, ceny proponowane przez centra wyprzedażowe są za mało atrakcyjne, żeby przyciągnąć wystarczająco dużo ludzi. Dlatego ofertę sklepową trzeba uzupełnić na przykład multipleksem, aby całość od strony biznesowej jakoś się posklejała.
Aż 630 tys. mkw. z 1,1 mln mkw. wynajętych w pierwszym kwartale to odnowienie umów – wynika z analiz firmy dorad...
MY Park, czeski inwestor i deweloper, kupuje od BHM Group sieć dziesięciu parków handlowych A-Centrum zlokalizow...
Jak zmienia się zdolność kredytowa przeciętnie zarabiających singli, bezdzietnych par i rodzin sprawdzają portal...
Korzystne otoczenie biznesowe, wykwalifikowana siła robocza i stosunkowo niskie koszty przyciągają do Katowic co...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Zmagający się z zadłużeniem belgijski deweloper spłacił krytyczną serię obligacji. W lipcu i wrześniu zapadają o...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas