Duże pieniądze z małych kieszonek

Sale zabaw, parki trampolin, zjeżdżalnie, zajęcia z animatorami, kąciki multimedialne, a nawet występy teatrzyku – nie, to nie są atrakcje z parku rozrywki dla dzieci. Tak teraz wyglądają nowoczesne obiekty handlowe.

Publikacja: 14.06.2018 23:55

Duże pieniądze z małych kieszonek

Foto: 123RF

Zarządcy i właściciele galerii nawet 40 proc. eventów organizują z myślą o najmłodszych. To dziś konieczne. Wielkopowierzchniowe centra handlowe poszerzają ofertę rozrywkową, bo muszą jakoś radzić sobie z rosnącą konkurencją e-commerce i z ograniczeniem handlu w niedziele. Ale nie tylko.

Młodych klientów handlowcy przyciągają także z innego powodu. Jak wynika z badania „Kids Power" agencji IQS, dzieci mają coraz większy wpływ na decyzje zakupowe swoich rodziców. Są świadome marek i współdecydują nie tylko o wyborze ubrań czy smartfona dla siebie, ale nawet drogiego sprzętu RTV, AGD czy mebli do domu. Szacuje się też, że najmłodsi Polacy, w wieku 3–16 lat, mają do dyspozycji łącznie... 5 mld zł rocznie.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nieruchomości
Sezon na działki letniskowe. Ile za nieruchomość na wakacje?
Nieruchomości
Jakie mieszkanie na kredyt?
Nieruchomości
10,2 mln euro kredytu na ukończenie magazynu pod Warszawą
Nieruchomości
Inwestorzy zameldują się na rynku magazynów?
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Nieruchomości
Czeski inwestor MY Park na zakupach w Polsce