Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.06.2018 23:55 Publikacja: 14.06.2018 23:55
Foto: 123RF
Zarządcy i właściciele galerii nawet 40 proc. eventów organizują z myślą o najmłodszych. To dziś konieczne. Wielkopowierzchniowe centra handlowe poszerzają ofertę rozrywkową, bo muszą jakoś radzić sobie z rosnącą konkurencją e-commerce i z ograniczeniem handlu w niedziele. Ale nie tylko.
Młodych klientów handlowcy przyciągają także z innego powodu. Jak wynika z badania „Kids Power" agencji IQS, dzieci mają coraz większy wpływ na decyzje zakupowe swoich rodziców. Są świadome marek i współdecydują nie tylko o wyborze ubrań czy smartfona dla siebie, ale nawet drogiego sprzętu RTV, AGD czy mebli do domu. Szacuje się też, że najmłodsi Polacy, w wieku 3–16 lat, mają do dyspozycji łącznie... 5 mld zł rocznie.
Na rynku działek letniskowych rośnie liczba transakcji, rosną też oczekiwania kupujących – wynika z analiz sieci...
Rosnąca zdolność kredytowa klientów i spadające ceny mieszkań na rynku wtórnym to szansa na zakup większego lub...
Deweloper magazynowy, spółka Panattoni, dostał 10,2 mln euro kredytu na budowę trzeciej, ostatniej hali w parku...
Aż 630 tys. mkw. z 1,1 mln mkw. wynajętych w pierwszym kwartale to odnowienie umów – wynika z analiz firmy dorad...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
MY Park, czeski inwestor i deweloper, kupuje od BHM Group sieć dziesięciu parków handlowych A-Centrum zlokalizow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas