Duże pieniądze z małych kieszonek

Sale zabaw, parki trampolin, zjeżdżalnie, zajęcia z animatorami, kąciki multimedialne, a nawet występy teatrzyku – nie, to nie są atrakcje z parku rozrywki dla dzieci. Tak teraz wyglądają nowoczesne obiekty handlowe.

Publikacja: 14.06.2018 23:55

Duże pieniądze z małych kieszonek

Foto: 123RF

Zarządcy i właściciele galerii nawet 40 proc. eventów organizują z myślą o najmłodszych. To dziś konieczne. Wielkopowierzchniowe centra handlowe poszerzają ofertę rozrywkową, bo muszą jakoś radzić sobie z rosnącą konkurencją e-commerce i z ograniczeniem handlu w niedziele. Ale nie tylko.

Młodych klientów handlowcy przyciągają także z innego powodu. Jak wynika z badania „Kids Power" agencji IQS, dzieci mają coraz większy wpływ na decyzje zakupowe swoich rodziców. Są świadome marek i współdecydują nie tylko o wyborze ubrań czy smartfona dla siebie, ale nawet drogiego sprzętu RTV, AGD czy mebli do domu. Szacuje się też, że najmłodsi Polacy, w wieku 3–16 lat, mają do dyspozycji łącznie... 5 mld zł rocznie.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Nieruchomości
Rynek luksusowych nieruchomości ciągle rośnie. Rezydencja za 50 mln zł
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Nieruchomości
Korona Legionowa na półmetku
Nieruchomości
Invesco Real Estate kupuje nowy hotel na Wyspie Spichrzów
Nieruchomości
Trei wybuduje mieszkania w Milanówku. Osiedle na poprzemysłowym terenie
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Nieruchomości
MLP Rzeszów na starcie. Inwestycja typu greenfield