Nowo otwarte centrum w Gdańsku zajmie się doradztwem dla małych i średnich przedsiębiorstw z Europy Środkowo-Wschodniej w zakresie ich kampanii marketingowych, rekrutacyjnych i sprzedażowych. Wsparcie obejmie wszystkie platformy komunikacyjne i społecznościowe zarządzane przez Facebooka. Pracownicy centrum będą obsługiwać firmy w kilku językach – początkowo polskim i rosyjskim, a docelowo również czeskim, węgierskim, rumuńskim, niemieckim i angielskim.

Na razie powstało 80 miejsc, a do 2023 roku zespół powiększy się do 500 osób. - Cieszymy się, że Telus International rośnie w Olivii, gdzie jest obecny od wielu lat – mówi cytowany w komunikacie Maciej Kotarski, dyrektor działu komercjalizacji kompleksu Olivia Centre. - Jeszcze bardziej cieszymy się sukcesem naszego najemcy, tym, że  jeden z najbardziej znanych brandów na świecie ogłosił współpracę z nim, i to współpracę nakierowaną na rozwój biznesu, czyli małe i średnie firmy oraz reklamodawców.

Nowa umowa na wynajem ponad 3,6 tys. mkw. to kolejny duży kontrakt w Olivii. W ubiegłym roku rekordowa umowa najmu opiewała na 15 tys. mkw.

Poza Facebookiem swoje biura w tym gdańskim kompleksie otworzyły m.in. Amazon, Sii, Epam, InfoShare, InfoShare Academy, centrum IT Nordei, InfoShare, Deloitte, Energa, EPAM, Fujifilm.

Olivia Centre w Gdańsku to największe centrum biurowo-biznesowe w aglomeracji trójmiejskiej. Jego docelowa wielkość przekroczy 200 tys. mkw. Dziś oferuje 175 tys. mkw.