Najbardziej wzrosło znaczenie malejącego popytu na usługi, na który w grudniu ub.r. narzekało 17 proc., a obecnie 30 proc.
Aktualizacja: 23.12.2008 09:44 Publikacja: 23.12.2008 09:44
Foto: Rzeczpospolita
Najbardziej wzrosło znaczenie malejącego popytu na usługi, na który w grudniu ub.r. narzekało 17 proc., a obecnie 30 proc.
© Licencja na publikację
© ℗ Wszystkie prawa zastrzeżone
Źródło: Rzeczpospolita
W 2024 r. Polacy częściej kupowali mieszkania z rynku wtórnego niż pierwotnego – podaje GetHome.pl.
Mała podaż biur zaostrzy konkurencję o najbardziej atrakcyjne siedziby. Czynsze za takie obiekty będą rosły. Naj...
Bilans pierwszego roku działalności koalicji, jeśli chodzi o rynek nieruchomości, charakteryzowaliśmy jako wiele...
Szósta obniżka stóp procentowych skłoni część najemców do poszukiwania mieszkania na własność. Okazji mogą też s...
34 proc. badanych ocenia, że dziś jest dobry czas na kupno mieszkania albo domu. 37 proc. osób jest zdania, że k...
W świecie, w którym coraz częściej liczy się wygoda, szybkość i realne korzyści z codziennych wyborów, programy lojalnościowe zyskują na znaczeniu.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas