Ciechowicz: Logistyka atutem Pomorza

Logistyka jest kluczową marką, którą posiadamy. Staramy się wokół niej budować naszą ofertę – mówi Piotr Ciechowicz, wiceprezes Agencji Rozwoju Pomorza.

Publikacja: 13.03.2019 21:00

Piotr Ciechowicz, wiceprezes Agencji Rozwoju Pomorza.

Piotr Ciechowicz, wiceprezes Agencji Rozwoju Pomorza.

Foto: rp.pl

– Jesteśmy chyba jedynym regionem w Polsce, gdzie to właśnie region jest marką: Invest in Pomerania – Pomorskie jest marką, którą staramy się promować. Staramy się budować identyfikację z miejscem w sensie gospodarczym, społecznym, każdym innym i to jest bardzo przemyślana polityka – podkreśla Piotr Ciechowicz, wiceprezes Agencji Rozwoju Pomorza. – Prowadzimy ją na poziomie regionalnym wspólnie z miastami od wielu lat.

Czy się udaje? – Myślę, że tak. Jesteśmy pod tym szyldem na MIPIM trzeci raz - wcześniej jeździły miasta pod swoimi brandami - i zaczynamy zbierać owoce - mówi Piotr Ciechowicz. – Zaczynamy być rozpoznawalni, a przede wszystkim zaczyna być rozpoznawana nasza oferta.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Nieruchomości
Rząd przyjął program tanich kredytów. Klienci już rezerwują odpowiednie mieszkania
Nieruchomości
Wielki recykling budynków nabiera tempa. Troska o środowisko czy o portfel?
Nieruchomości
Opada gorączka, ale nie chęci
Nieruchomości
Klienci czekają w blokach startowych
Nieruchomości
Kredyty mieszkaniowe: światełko w tunelu