Ciechowicz: Logistyka atutem Pomorza

Logistyka jest kluczową marką, którą posiadamy. Staramy się wokół niej budować naszą ofertę – mówi Piotr Ciechowicz, wiceprezes Agencji Rozwoju Pomorza.

Publikacja: 13.03.2019 21:00

Piotr Ciechowicz, wiceprezes Agencji Rozwoju Pomorza.

Piotr Ciechowicz, wiceprezes Agencji Rozwoju Pomorza.

Foto: rp.pl

– Jesteśmy chyba jedynym regionem w Polsce, gdzie to właśnie region jest marką: Invest in Pomerania – Pomorskie jest marką, którą staramy się promować. Staramy się budować identyfikację z miejscem w sensie gospodarczym, społecznym, każdym innym i to jest bardzo przemyślana polityka – podkreśla Piotr Ciechowicz, wiceprezes Agencji Rozwoju Pomorza. – Prowadzimy ją na poziomie regionalnym wspólnie z miastami od wielu lat.

Czy się udaje? – Myślę, że tak. Jesteśmy pod tym szyldem na MIPIM trzeci raz - wcześniej jeździły miasta pod swoimi brandami - i zaczynamy zbierać owoce - mówi Piotr Ciechowicz. – Zaczynamy być rozpoznawalni, a przede wszystkim zaczyna być rozpoznawana nasza oferta.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Nieruchomości
Rynek nieruchomości rok po powołaniu rządu. Ile dowiozły ministerstwa?
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Nieruchomości
Mieszkaniówka na karuzeli
Nieruchomości
Polska centralna. Magnes na firmy
Nieruchomości
Przez wynajem na doby wspólnota zapłaci więcej
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Nieruchomości
Rok rozczarowań w dziedzinie nieruchomości i budownictwa