Ekokuszenie klienta

Na rynku deweloperskim pojawiają się niekonwencjonalne metody przyciągania klienta do biur sprzedaży. To rozwiązania ekologiczne. Chodzi m.in. o wykorzystanie wody deszczowej do podlewania zieleni, panele fotowoltaiczne, oświetlenie ledowe. Nasza firma myśli też o wprowadzeniu nowego systemu segregacji śmieci. Klienci doceniają takie rozwiązania – mówi Teresa Witkowska, dyrektor sprzedaży RED Real Estate Development.

Aktualizacja: 12.09.2016 10:03 Publikacja: 26.08.2016 10:50

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nieruchomości
Czeski inwestor MY Park na zakupach w Polsce
Nieruchomości
Na jakie mieszkania nas stać? Jaki jest wybór lokali na przeciętną kieszeń?
Nieruchomości
Katowice przyciągają coraz więcej firm z branży IT. Czym kusi miasto?
Nieruchomości
Ghelamco Group wykupiło obligacje. Duża ulga dla inwestorów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Nieruchomości
Przedwiośnie w mieszkaniówce. Duża oferta i stabilizacja cen