Reklama
Rozwiń
Reklama

Ekokuszenie klienta

Na rynku deweloperskim pojawiają się niekonwencjonalne metody przyciągania klienta do biur sprzedaży. To rozwiązania ekologiczne. Chodzi m.in. o wykorzystanie wody deszczowej do podlewania zieleni, panele fotowoltaiczne, oświetlenie ledowe. Nasza firma myśli też o wprowadzeniu nowego systemu segregacji śmieci. Klienci doceniają takie rozwiązania – mówi Teresa Witkowska, dyrektor sprzedaży RED Real Estate Development.

Aktualizacja: 12.09.2016 10:03 Publikacja: 26.08.2016 10:50

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Polacy kupują mieszkania za miastem
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Nieruchomości
Nieruchomość za własne czy pożyczone? Gotówka kontra kredyt
Nieruchomości
CTP buduje zasób i wysoki standard magazynów w Polsce
Nieruchomości
Polacy lubią samoobsługowe magazyny
Nieruchomości
Głębsze korekty cen mieszkań? W czasie negocjacji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama