Reklama

Ekokuszenie klienta

Na rynku deweloperskim pojawiają się niekonwencjonalne metody przyciągania klienta do biur sprzedaży. To rozwiązania ekologiczne. Chodzi m.in. o wykorzystanie wody deszczowej do podlewania zieleni, panele fotowoltaiczne, oświetlenie ledowe. Nasza firma myśli też o wprowadzeniu nowego systemu segregacji śmieci. Klienci doceniają takie rozwiązania – mówi Teresa Witkowska, dyrektor sprzedaży RED Real Estate Development.

Aktualizacja: 12.09.2016 10:03 Publikacja: 26.08.2016 10:50

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Nieruchomości
Prezes Grupy HRE aresztowany. Zarządca opracowuje plan zaspokojenia wierzycieli
Nieruchomości
Lokum Deweloper po konferencji: czekamy z ofertą mieszkań na poprawę warunków
Nieruchomości
Luksusowe mieszkania w Polsce kupują zagraniczni klienci
Nieruchomości
Mieszkaniowi debiutanci. Czego szukają na rynku pierwotnym
Nieruchomości
Archicom po konferencji: cel sprzedaży ok. 3 tys. mieszkań podtrzymany
Reklama
Reklama