Reklama

Ekokuszenie klienta

Na rynku deweloperskim pojawiają się niekonwencjonalne metody przyciągania klienta do biur sprzedaży. To rozwiązania ekologiczne. Chodzi m.in. o wykorzystanie wody deszczowej do podlewania zieleni, panele fotowoltaiczne, oświetlenie ledowe. Nasza firma myśli też o wprowadzeniu nowego systemu segregacji śmieci. Klienci doceniają takie rozwiązania – mówi Teresa Witkowska, dyrektor sprzedaży RED Real Estate Development.

Aktualizacja: 12.09.2016 10:03 Publikacja: 26.08.2016 10:50

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Nieruchomości
Otodom raportuje mocne ożywienie sprzedaży mieszkań w listopadzie
Nieruchomości
Deweloperzy korzystają z każdej okazji, by złowić klienta
Nieruchomości
Dobry listopad u deweloperów. W sprzedaży mieszkań pomógł Black Friday
Nieruchomości
Polacy kupują mieszkania za miastem
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Nieruchomości
Nieruchomość za własne czy pożyczone? Gotówka kontra kredyt
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama