Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.05.2018 13:46 Publikacja: 14.05.2018 13:40
Foto: Bloomberg
- Zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii społecznej promującej aplikację KNF Alert oraz budującej świadomość istnienia ryzyk związanych z inwestowaniem w kryptowaluty, piramidy finansowe oraz działalność forex nienadzorowaną przez KNF – tak dokładnie brzmi treść ogłoszenia. Kampania ma ruszyć w czerwcu i trwać 30 dni. Nadzorca wykłada na stół 0,5 mln zł. To nie pierwszy raz, gdy instytucje publiczne uderzają bezpośrednio w krypto. W grudniu 2017 r. NBP i KNF uruchomiły akcję i stronę internetową: uwazajnakryptowaluty.pl, a w lutym NBP wydał ponad 90 tys. zł na youtuberów, by ci w swoich nagraniach zniechęcali do inwestowania w krypto. - To co jest najbardziej przykre to nie sam fakt ostrzegania przed ryzykiem inwestowania w kryptowaluty, które rzeczywiście istnieje tak jak w przypadku każdej innej inwestycji, tylko że kryptowaluty znów zostaną wrzucone do jednego worka z piramidami finansowymi a przekaz jak w przypadku poprzednich kompani znów najprawdopodobniej będzie nierzetelny i krzywdzący dla samych kryptowalut – tak komentują sprawę na swoje stronie redaktorzy bitcoin.pl.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Sebastian Skuza żegna się z Komisją Nadzoru Finansowego. Decyzję taką podjął premier, na wniosek przewodnicząceg...
Sztuczna inteligencja na nowo definiuje sposób działania zespołów finansowych na całym świecie, przynosząc bizne...
Ustawa o PPK dopuszcza szybkie wypłaty pieniędzy z tego programu. Korzysta z tego część jego uczestników, zyskuj...
Deregulacja nie ma wakacji, w lipcu i sierpniu będzie cykl rozmów o deregulacji rynku kapitałowego. Eksperci zes...
Rosyjski Fundusz Inwestycji Bezpośrednich przez ponad dekadę pozwalał reżimowi zarabiać i przygotowywać wojnę z...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas