Kim są faktyczni klienci start-upów

Co decyduje o sukcesie młodej firmy, można było dowiedzieć się w trakcie spotkania z cyklu Biznes Trendy.

Publikacja: 17.11.2016 19:19

Adresatem warszawskiego spotkania byli założyciele start-upów

Adresatem warszawskiego spotkania byli założyciele start-upów

Foto: Fotorzepa, Borys Skrzyński

Jednym z elementów programu organizowanego przez producenta oprogramowania enova365 jest cykl śniadań biznesowych, które powstały, by umożliwić menedżerom rozwijanie kompetencji w zakresie zarządzania, rozwiązań branżowych oraz nowoczesnych technologii, pomagających osiągać sukces rynkowy.

Adresatem warszawskiego spotkania byli założyciele start-upów, które weszły już w okres wzrostu i ekspansji, podczas którego firmy będą się dynamicznie rozwijać i zmierzać w kierunku dojrzałego biznesu. Jak zauważył Dawid Wojnarowski z firmy Alt One, obecnie zwraca się uwagę na takie czynniki sukcesu, jak: dobry pomysł, zespół ludzi o komplementarnych umiejętnościach, dobry czas wejścia z produktem na rynek i dostęp do finansowania. Pomijany jest ważny czynnik: backoffice.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Jest nowa szefowa PARP. "Agencja trafia w najlepsze ręce"
Biznes
USA chcą złagodzenia ograniczeń dotyczących marihuany
Biznes
Wielka Brytania wreszcie ma pierwszego „muzycznego miliardera"
Biznes
Lada dzień do Poczty Polskiej wpłynie wielki przelew. Uratuje molocha?
Biznes
Warto mieć zielone miasto