Reklama

Kim są faktyczni klienci start-upów

Co decyduje o sukcesie młodej firmy, można było dowiedzieć się w trakcie spotkania z cyklu Biznes Trendy.

Publikacja: 17.11.2016 19:19

Adresatem warszawskiego spotkania byli założyciele start-upów

Adresatem warszawskiego spotkania byli założyciele start-upów

Foto: Fotorzepa, Borys Skrzyński

Jednym z elementów programu organizowanego przez producenta oprogramowania enova365 jest cykl śniadań biznesowych, które powstały, by umożliwić menedżerom rozwijanie kompetencji w zakresie zarządzania, rozwiązań branżowych oraz nowoczesnych technologii, pomagających osiągać sukces rynkowy.

Adresatem warszawskiego spotkania byli założyciele start-upów, które weszły już w okres wzrostu i ekspansji, podczas którego firmy będą się dynamicznie rozwijać i zmierzać w kierunku dojrzałego biznesu. Jak zauważył Dawid Wojnarowski z firmy Alt One, obecnie zwraca się uwagę na takie czynniki sukcesu, jak: dobry pomysł, zespół ludzi o komplementarnych umiejętnościach, dobry czas wejścia z produktem na rynek i dostęp do finansowania. Pomijany jest ważny czynnik: backoffice.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes
Grupa Bumech będzie produkować pojazdy wojskowe. Jest umowa
Biznes
Microsoft przekracza barierę 4 bln dolarów. Sztuczna inteligencja i chmura napędzają wzrost
Biznes
Jacek Rutkowski: Nie odchodzę na dobre z Amiki
Biznes
Umowa na 180 czołgów K2. Tym razem skorzysta polski przemysł
Biznes
Polska zamawia kolejne czołgi K2. Do 2030 roku będzie pancerną potęgą Europy
Reklama
Reklama