Reklama

Kim są faktyczni klienci start-upów

Co decyduje o sukcesie młodej firmy, można było dowiedzieć się w trakcie spotkania z cyklu Biznes Trendy.

Publikacja: 17.11.2016 19:19

Adresatem warszawskiego spotkania byli założyciele start-upów

Adresatem warszawskiego spotkania byli założyciele start-upów

Foto: Fotorzepa, Borys Skrzyński

Jednym z elementów programu organizowanego przez producenta oprogramowania enova365 jest cykl śniadań biznesowych, które powstały, by umożliwić menedżerom rozwijanie kompetencji w zakresie zarządzania, rozwiązań branżowych oraz nowoczesnych technologii, pomagających osiągać sukces rynkowy.

Adresatem warszawskiego spotkania byli założyciele start-upów, które weszły już w okres wzrostu i ekspansji, podczas którego firmy będą się dynamicznie rozwijać i zmierzać w kierunku dojrzałego biznesu. Jak zauważył Dawid Wojnarowski z firmy Alt One, obecnie zwraca się uwagę na takie czynniki sukcesu, jak: dobry pomysł, zespół ludzi o komplementarnych umiejętnościach, dobry czas wejścia z produktem na rynek i dostęp do finansowania. Pomijany jest ważny czynnik: backoffice.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
Rosyjski miliarder porzucił jacht wart 200 mln dolarów. Niszczeje w Dubaju
Biznes
Praca zdalna w odwrocie, chińska dominacja w surowcach i polskie modele AI
Biznes
Polskie firmy bez ochrony, pakiet modernizacyjny Niemiec i ochrona stali w UE
Biznes
Sławomir Żurawski: Poczta Polska będzie znaczącym graczem na rynku kurierskim
Reklama
Reklama