Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 20.02.2018 19:37 Publikacja: 20.02.2018 20:00
Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz
Z internetu korzysta 65 proc., przy czym 70 proc. ze stacjonarnego, 25 proc. z mobilnego i niemal 50 proc. z rozwiązań mobilnych w telefonie. Średni miesięczny rachunek za internet stacjonarny wynosi prawie 53 zł, a za mobilny 10 zł mniej. Większość Polaków – ponad 97 proc. – posiada jeden aktywny numer telefonu komórkowego. Prawie siedmiu na dziesięciu Polaków używa smartfona, 30 proc. korzysta z tradycyjnej komórki, a jedynie 0,2 proc. z obu rodzajów urządzeń. Średni rachunek za jeden numer komórkowy od 2015 roku pozostaje na poziomie 47–49 zł. Rekordziści za prywatne telefony płacą nawet 500 zł miesięcznie. W ramach telefonii komórkowej 30 proc. użytkowników korzysta z aplikacji bankowych – ci najbardziej zaawansowani nawet kilka razy dziennie. Co czwarty posiadacz „komórki" dokonuje nią płatności zbliżeniowych. Nie dziwi zatem, że według raportu UKE o rynku, który zawiera dane za 2016 r. – łączna wartość rynku usług telekomunikacyjnych wyniosła niemal 40 mld zł.
Zamrożone na terenie Wspólnoty gotówka i papiery wartościowe oligarchów objętych sankcjami oraz rosyjskich państ...
Telewizja Russia Today - propagandowa tuba rosyjskiego reżimu, dostała w minionym roku rekordową kwotę pieniędzy...
Już trzy czwarte firm w Unii osiągnęło w 2024 r. co najmniej podstawowy poziom wykorzystania technologii cyfrowy...
Upadłe Rafako i Hutę Częstochowa dotychczas łączył jeden, wspólny sposób ratowania poprzez udział spółek Skarbu...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Blisko połowa Polaków nie widzi swojej drogi zawodowej w prowadzeniu własnego biznesu, choć ponad 80 proc. uważa...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas