Reklama

Czy Lumi oświeci Warszawę

PGE Centrum tworzy nową markę, by podebrać stołecznych klientów innogy Polska.

Publikacja: 16.04.2018 21:00

Czy Lumi oświeci Warszawę

Foto: 123rf.com

– Nie ujawniamy założeń sprzedażowych, ale mamy ambitne cele – zapewnia Piotr Nastaj, prezes spółki PGE Centrum, należącej do największej grupy energetycznej, która warszawiaków chce pozyskiwać pod nową marką Lumi.

Stawką jest pewna część z 950-tys. rynku stołecznych gospodarstw domowych. Gros z nich kupuje dziś prąd od innogy Polska (dawniej RWE) z tej samej niemieckiej grupy, która zarządza stołeczną siecią.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
System Arche dostępny też dla drobnych inwestorów. Wystarczy 10 tys. zł
Biznes
Nadchodzi Europejski Kongres Gospodarczy 2026. Dialog w centrum uwagi
Biznes
Szybka decyzja Londynu. Aktywa z lodówki trafią na Ukrainę
Biznes
„Lex Huawei” po pierwszym czytaniu w Sejmie. Są wyniki głosowania
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Elektryfikacja flot do 2030? Australia odcina młodych od social mediów
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama